Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg var så bektmra.. Har hatt små blødninger i tre dager.. Jeg ringte sykehuset og kunne komme til ultralyd.. Alt så helt fint ut i dag, hjertet slo og ingenting tyda på abort akkuratt nå Vi er sååå glade:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta:o) Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Å du må være 100 kilo lettere nå. Dette var gode nyheter. Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Tuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Gratulerer!!! alltid hyggelig å høre om sånne ting!!!! ))) men ringte du direkte til sykehuset? Til gyn avd.??? trodde man måtte gå via fastlegen jeg.... ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Jada, jeg ringte dirkete til sykehuset og blei satt over til gyn avd.. Så kunne jeg bare komme inn:) Jeg snakka verken med legen eller jordmora først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Så fint da. Er veldig godt å få bekrefta at alt er i orden ja. Lykke til videre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stomperud Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 langt er du på vei? Jeg har hadd litt blødninger i går og i dag, var til legen i dag, skal på ultralyd i morgen... er kjemperedd!!! 6 uker +4 dager... kryss fingrene for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #8 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg trodde jeg var 6+4 i går, men på ultralyden sa han 6+2 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stomperud Skrevet 27. juli 2006 #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Hvor stor var din?? jeg var på ul i dag!! Så nå er jeg lykkelig også!! 4,7 mm og et bittelite hjerte som slo.. skal tilbake om 14 dager... sa bare jeg var i 6. uke... jeg trodde 6+5, men kan vel være feil, det, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå