Gå til innhold

Ser ut som en blåst opp hanske;-(


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

10 dager over termin:

Har fått noe helt vannvittig mye vann i kroppen de siste dagene, at jeg er helt ugjenkjennelig! Ser ut som en sånn sykehushanske man har blåst opp, egentlig litt morsomt å se på, men ikke så morsomt å være inni denne rare kroppen!

Sko kan jeg bare glemme å ha på meg, og det ser ut som om jeg har tatt litt for mye silikon i leppene, så de har vrengt seg, hehe (huff)

Med bekkenløsning på toppen av det hele her, så er det ikke mye jeg får til på egen hånd nei:-(

 

Føler ikke lenger at jeg klarer å se lengere frem en et par timer, en dag virker jo som en evighet! skal på overtidskontroll på fredag, men det er jo hele TO DAGER til, hjelpe meg!

 

Er kanskje litt klagete nå ja...men synes jo litt synd på meg selv også og må bare få det ut! rimelig lei nå og vil se gullet mitt!

Noen som kjenner seg igjen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er lov å klage.

 

jm skulle prøve å få meg på sykehuset neste uke om jeg ikke har født. og det var ettter at hun la ut om hvor de på sykehuset sendte hjem gravide som ikke var gått igang med fødselen. jaja.. sa ingenting jeg..

 

håper bare han kommer snart. dette her tar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da hørtes det ut som om hun hadde stor tro på det da, *kremt* he he

Jeg kjøpte meg ren lakris (sånn som du får kjøpt på helsekosten) i sta og går rundt å sutter litt på det, har merket at kynnerne blir sterkere etter at jeg har hatt den i munnen en stund.

Men må ta pauser innimellom, for godt smaker det ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...