Gå til innhold

Vondt på venstre side, kan det vare graviditet utenfor livmoren??

*Anna*

Anbefalte innlegg

Jeg er i 6. uke, og har den siste uka hatt mensmurringer i magen, men hovedsaklig på venstre side. Kan dette være tegn på sv.skap utenfor livmoren, eller skal smertene være sterke da? De kommer og går litt hos meg, noen ganger i hele magen, men som oftest på venstre side. Er litt bekymret nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det opplevde jeg og, på høyre side vel og merke. Det kan være grav. utenfor livmor, men det kan likesågodt være voksesmerter... Tror det er mer sannsynlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er også i uke 6, 6+5 idag. Kjenner meg godt igjen i din forklaring. Det stikker på en måte på venstre side, og har av og til små kramper nederst i magen.

Så vidt jeg har hørt er det svært smertefullt med sv.skap utenfor livmoren.

Men jeg håper du får mange svar, for dette lurer jeg også på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke alvorlig, har hatt menssmerter i flere uker selv. Til tider veldig vondt. Var på ul i uke 7 - og da kunne legen fortelle meg at mye av magesmertene mine skyldtes forstoppelse.... litt pinlig, men sant, det kan kjennes ut som stikk og smerter. Alt sto bra til med den lille og jeg spiser linfrø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei trenger IKKE å være det.. så klart det er lett å tro det!!!

er nå 10+3 idag og har stikkinger på ve side (og noen ganger på hø side..) har lest at disse stikninger skylder at livmorens senere strekker seg... og det sto også at det kan kjennes i begge sidene, men også bare på den ene siden... så ikke bekymre deg FOR MYE....

:)

det er normalt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, snille dere!! Er ikke fryktelig bekymret, men er jo førstegang, og vet dermed INGENTING! Tenkte at jeg måtte kanskje stresse litt med å bestille legetime dersom det var veldig uvanlig med disse livmor-strekk-vondtene mest på den ene siden. Har ikke sterke smerter, vil heller kalle det ubehag, så da roer jeg meg helt ned tror jeg :o) Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Jeg har hatt svangerskap i eggleder på venstre side, og jeg skal love deg at det gjorde sinnsykt vondt! Jeg var sikker på at jeg skulle dø! Hadde det sittet på høyre side ville jeg tatt det for å være blindtarmbetennelse. Murringer står det ellers at man kan ha, så du kan nok ta det med ro, så sant ikke smertene tiltar:)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...