Gå til innhold

FYY FAAA*N!!! At det går an......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg på jobb, ikke i form i det hele tatt. Men har ikke sagt til de andre hvor elendig jeg føler meg. Plutselig snur daglig leder seg å sier:

" Du.... Jeg ser at du ikke er i form i det hele tatt i dag, men bare så du vet det så kan du ikke bli sykemeldt nå eller nærmeste mnd , for da sliter vi skikkelig"...også snudde han seg og fortstatte å jobbe.

HERREGUD!!! Holdt på å dette av stolen jeg, ble så paff!

Hva med å si istedenfor:

"Du...Jeg ser at du ikke er i form i det hele tatt, men jeg setter skikkelig pris på at du er på jobb likevel".....???

Åh, jeg blir så sint så sint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk! Får ikke noe posetiv tilbakemelding her jeg heller. Har ikke akkurat lyst til å være her. Rompa og halebenet gjør veldig vondt etter noen timer. Men men............ Andre her går jo hjem fordi de har litt vond i halsen............ Helsikes folk

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Herregud, det går ikke ann!

Føler meg skikkelig bånn i dag jeg også, hadde sjefen sagt det til meg tror jeg at jeg hadde begynt å stortute! Har null overskudd i dag.

Bedrer seg sikkert når jeg kommer på treff da, litt mer lystbetont det enn å skrive instrukser...

Skrevet

Ja.... Helt enig.

Hadde bare lyst til å si: "Hvorfor f*** skal jeg slite meg ut for dere, når dere gir faen i meg, og sparker meg ut herfra når dere ikke trenger meg lenger???!!!"

Skrevet

Møkkamann!

- og slike folk blir sjefer...? Herregud.

Skrevet

Er det ikke typisk, kjempeålreite arbeidsgivere... Moro å slite seg ut. Skal straks på jobb selv, 11 timer til jeg er ferdig, og har allerede fått melding fra ei jeg jobber sammen med at det er sinnsykt mye å gjøre i dag. Greit å bli advart.. gleder meg ikke akkurat.

Nei, du får prøve å ta vare på deg selv, og håpe at sjefen en dag får sin straff :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...