Gå til innhold

FYY FAAA*N!!! At det går an......

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg på jobb, ikke i form i det hele tatt. Men har ikke sagt til de andre hvor elendig jeg føler meg. Plutselig snur daglig leder seg å sier:

" Du.... Jeg ser at du ikke er i form i det hele tatt i dag, men bare så du vet det så kan du ikke bli sykemeldt nå eller nærmeste mnd , for da sliter vi skikkelig"...også snudde han seg og fortstatte å jobbe.

HERREGUD!!! Holdt på å dette av stolen jeg, ble så paff!

Hva med å si istedenfor:

"Du...Jeg ser at du ikke er i form i det hele tatt, men jeg setter skikkelig pris på at du er på jobb likevel".....???

Åh, jeg blir så sint så sint!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5730598-fyy-faaan-at-det-g%C3%A5r-an/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk! Får ikke noe posetiv tilbakemelding her jeg heller. Har ikke akkurat lyst til å være her. Rompa og halebenet gjør veldig vondt etter noen timer. Men men............ Andre her går jo hjem fordi de har litt vond i halsen............ Helsikes folk

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Herregud, det går ikke ann!

Føler meg skikkelig bånn i dag jeg også, hadde sjefen sagt det til meg tror jeg at jeg hadde begynt å stortute! Har null overskudd i dag.

Bedrer seg sikkert når jeg kommer på treff da, litt mer lystbetont det enn å skrive instrukser...

Er det ikke typisk, kjempeålreite arbeidsgivere... Moro å slite seg ut. Skal straks på jobb selv, 11 timer til jeg er ferdig, og har allerede fått melding fra ei jeg jobber sammen med at det er sinnsykt mye å gjøre i dag. Greit å bli advart.. gleder meg ikke akkurat.

Nei, du får prøve å ta vare på deg selv, og håpe at sjefen en dag får sin straff :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...