Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei damer, her kommer et innlegg av et litt annerledes slag. Jeg er nå i uke 36, og begynner å bli virkelig stor og vraltende. Koser meg med magen, og gleder meg til å hilse på den lille. Mon tro hvem som kommer ut.. Men til tross for størrelsen min, har jeg en sexlyst som ikke tar slutt! Er det noen andre som har det sånn? Jeg har et barn fra før, og da var sexlysten størst i andre trimester, og dabbet av da kroppen ble altfor vanskelig å håndtere, men denne gangen har sexlysten bare holdt det gående. Jeg tror jeg har fått en viss forståelse for dette med å være mann!! )) Er det noen andre som sitter med samme erfaring som meg? Eller er det bare jeg som tenker på sex, når jeg ikke gleder meg til å møte det nye barnet..?! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 hehe:-) jo, lysten er det ikke noe gale med her! tenker ofte på sex, og har lyst flere ganger til dagen. blir lite på meg siden samboer jobber mye, er sliten og ikke har detsamme ut av sex nå som før jeg ble gravid.. det har liksom blitt litt forandret nedi der, på flere måter.. men man kan jo ha andre typer sex, både sammen og alene;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har det også slik! Det har bare akselerert liksom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda - mor til to! Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Samme her Lysten på sex er her i mye større monn nå enn før, og det er som det sies her - det bare akselerer Selv om man blir stor og tung..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå