Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Er gravid igjen, 7 uker og 2 dager på vei (ifølge terminkalkulatoren på babyverden). Første svangerskapet ventet vi til jeg var tre måneder på vei før vi sa noen til noen. Bør jeg gjøre det nå også?? Usikker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Vi valgte å fortelle familie og nære, nære venner det med en gang. Vi har mistet før så jeg syns det var greit at folk rundt oss visste hva som skjedde. Plutselig begynte jo folk å spørre om hvorfor jeg ikke var så aktiv lenger osv... Skulle jeg mot all formodning miste nå så vet jeg at det er noen rundt meg=) Men jeg skal ikke miste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin 81 Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Hej! har du också termin 22 Mars? =) jag är själv osäker på när jag vill tala om för andra.... Men har redan!!!! fått mage så tror kanske att folk finner det ut i vilket fall som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå