Gå til innhold

nå skal jeg også prøve akupuntur....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja, det er vel noe av det tristeste som kan skje..Men skal ikke gi opp og er åpen for alt som kan hjelpe. Tror ved neste graviditet at jeg kommer til å bruke en del midler på alternativ behandlig..Både healing og akupunktur, + at jeg har fått albyl e(blodfortynnende) og Chrinone(progesteron gele) av legen min. Ingenting skal være uprøvd neste gang!!

Annonse

tror i alle fall mange her inne kan spare litt penger på å ikke teste så mye hver måned *tihi* i allefall jeg! Tror jeg lett kan bruke de pengene på noe mer fornuftig! Kanskje akupunktur er en pra ting å bruke de pengene på i stede?

Heisann dollypopp!

Jeg vil veldig gjerne vite hvordan det er hos en akupunktør....jeg er livredd for sprøyter, og hater å bli stikket hull i huden på!!! Får nesten angst anfall hver gang jeg tar en blodprøve!!! (litt flaut)

Hørte om ei som jeg kjenner som ble gravid rett etter at hun hadde vært hos en, hun har prøvd å bli gravid i flere år!

Jeg også har mistet to ganger i sa, og vil at spiren skal sitte neste gang! Det virker liksom mer naturlig enn å ta masse piller for å få spiren til å sitte!!!

Kan ikke du fortelle oss hvordan det er, og evt. resultater...er så spent! Vil så gjerne få en liten spire i magen igjen som klamrer seg fast!!!!

Hei ACH79 :)

JEG har vært os akupunktør:) Og det var slettes ikke vondt!

Nålene er syyyyltynne. Kjennes nesten ikke. Og det tar ca 1minutt å sette i alle nålene. Det går jo fort!

Hun satte en i hodet (!), panna mellom øynene, en i hver hånd ved tommelen, og på 3-4 steder på hvert bein. Og en under navelen. Eneste jeg kjente var en i foten. Da brusa det i heeele foten. Men det er selvsagt helt ufarlig. Jeg tok det som et godt tegn jeg, at det kjentes litt.

Så lå jeg og blomstra i 20 minutter før hun tok de ut igjen. Dette var en mandag. Hadde el-slim og forhåpentligvis EL, hihi, fredagen-søndagen samme uke. Og venter IKKE mensen til søndag som kommer for å si det sånn:) hehe..

Var kvalm heeeele den uka. Helt sykt! Men igjen tok jeg det som et godt tegn;)

Så får vi se om det har gitt utslag etter 7pp, til søndag da altså.

Jeg går en gang i uken til akupunktur, men i utgangspunktet for noe annet enn graviditet. Men innimellom setter hun en nål i magen på meg, rundt ved navlen, og den skal styrke livmoren. I tillegg kan akupunktur hjelpe kroppen/styrke den ift en evt graviditet. Jeg anbefaler det på det sterkeste! Er i tillegg veldig avslappende og det skal jo være bra når man prøver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...