Gå til innhold

HVILKE TYPE ULL?? TRENGER MANGE TIPS!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen anbefaler økologiske klær når barnet har atopisk eksem. Du får både økologiske bomulls- og ullklær. En del kjeder har økologiske bomullsklær. Ellers kan du få kjøpt økologiske klær fra englebarn.no (har kjøpt derfra selv og er veldig fornøyd) og fra cottonchild.no. Sikkert utrolig mange flere også.

Annonse

Jeg kjøpte ullklær med bomull innerst til dattera mi i vinter. Hun har hatt atopisk eksem siden fødselen, og jeg bruker derfor minimalt med vanlig ull på henne (selv om det er økologisk e.l., huden blir jo like svett og varm av den "dyre" ulla, og det skal man unngå når man er atopisk).

Jeg kjøpte noen billige bodyer og stømpebukser på Cubus, og noen litt dyrere på Baby Shop - noenlunde samme kvalitet, men mer for pengene på Cubus synes nå jeg :o)

Vår tulle, som har atopisk eksem, kan ikke ha ull innerst til kroppen. Har bomullsklær fra Barnas hage (barnashage.no) og fra the earth collecton. Bruker heller ikke klær med sterke farger, som f eks rødt, hvis det ikke er økologiske bomullsklær da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...