suna-78 Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har termin samme dag som deg,,,, Vi har vært på Fredrikstad til samtale med jordmor. Er med i et prosjekt om kvalitet på dette sykehuset også. har du ikke fått tilbud om det? Vi skal inn på omvisning når jeg er ca i uke 36. Du bør ta en telefon til polyklinikken på føden og høre. har fått utrolig bra inntrykk av oppfølging og veiledning fram til nå ; )
Gravid med nr. 3 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Da jeg var på ul hos jordmor i uke 19 ble jeg spurt om jeg ville delta i den undersøkelsen og det sa jeg ja til. Jordmor sa at jeg ville motta en innkallelse fra Fr.stad men har ikke hørt noe. Når var du der til samtale?
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Ååå blander meg litt inn jeg;O) Er det den undersøkelsen som man "ikke kan velge" hvilken avdeling man skal føde på? Vi har termin ganske likt vi damer:O) Bor du i FrStad eller Høstgutt underveis? Ha en finfin dag dere!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 HEI! Jeg fikk et infoark om det sammen med innkallelsen til UL, og skulle visst få mer info ved UL-timen, i morra. Men husker ikke helt hva det gikk ut på. For det er det prosjektet ang normale svangersskap dere mener, der man ikke kunne ha tatt keisersnitt før og sånn...?
suna-78 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2006 Hei alle sammen ; ) jeg sover visst lenge om dagen jeg,,,, samtalen jeg var til var sammed dag som UL i uke 19. Jeg skulle da høre fra dem innen min uke 36. De er innmari ok å prate med på tlf, greit med opplysninger ; ) Jammen er vi 3 stk med nesten samme termin på samme sykehus, artig det! Og Sola mi,,,ja, det er den undersøkelsen der man ikke velger avdeling. Jeg bor midt i mellom alle sykehus, i Vestby. kommer fra sarp så jeg MÅ til Fredrikstad der fam`en er, hihi Og du? Fra Fredrikstad?
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Jeg bor i Rygge jeg da.) Fødte på FrStad i fjor også jeg og er strålende fornøyd med sykehuset! Er så fint der nå også)
4skatter Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Hei! Jeg er også fra Rygge! Har termin 21. januar Hvor i Rygge bor du? Jeg skal også føde i Fredrikstad, jeg har fått inkallelse til UL 18. august, så da skal jeg spørre om undersøkelsen.
søtblomstbabe Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 hei jeg skall og føde på fr.stad sykehus..jeg bor i fr.stad jeg også. jeg skal føde 29.12.06 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå