Gå til innhold

Mange som er lei eller?!?!

☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★

Anbefalte innlegg

Hvis hun ikke kommer før temin blir jeg gal... Er så lei av å gå gravid nå =( Har selv hørt at førstegangs fødende går som regel over tiden, hva har dere hørt? Mamma fikk alle tre mellom 1-2 uker tidligere... Legen mente bestemt at jeg kom ti å få før tiden, siden hodet hadde festet seg så godt!?!?! Hmm... Er i uke 37+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at det er større sjanse for førstegangsfødende å føde etter termin enn før termin ja. Selv var jeg overbevist om at jeg kom til å føde før, 2 uker før. Ikke av noen grunn, hadde vel bare veldig lyst til det. Nå har jeg 3 dager igjen til termin og er skikkelig lei. Venter hver dag på tegn på fødsel, analyserer hver minste ting som skjer med kroppen, blir skuffa hver dag når ingenting skjer, tenker på det nesten hele tiden og blir i dårlig humør. Er ikke så lurt å innstille seg på fødsel før termin nei! Så prøver å ha ting å gjøre på og tenke på noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja, håper på fødsel om ett par uker jeg også! Men er nok ikke opp til meg å bestemme.. hehe.. 7 av 10 førstegangsfødende går over tia, men det betyr også at det er 3 som ikke gjør det. Kanskje vi er de heldige.. ;) tror babyen vet best når den vil ut. Leger og jordmødre kan jo tippe og gjette alt de vil,men.. Vi får tenke slik at det er bare noen uker i løpet livet. Og da blir det ikke så lenge allikevel.. Skal pleie kjærlighetslivet mitt de resterende ukene jeg. Blir nok mest amming og babystell etterpå så;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Måtte bare si det at du har valgt et kjempe fint navn til dattern din. Vi får og en datter vi skal døpe Mathilde :o)

Da jeg skulle ha 1.mann fikk jeg beskjed om at hun kom til og komme et par uker før tida siden hodet var festet fra uke 32, men hun kom på termin dato. 2.mann var de og skråsikker på at ville komme før, han kom dagen før termin. Blir spennende og se nå, med 3.mann :o)

Lykke til, det skjer nok tidsnok :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en samboer som er mer lei en meg. Prøver å kveppe meg hele tiden i håp om at noe skal skje..

Selv begynner jeg såvidt å bli lei nå, men det er fordi jeg vil se babyen og er spent på hva det blir..

Hadde også vært fint å få kroppen sin igjen.. hehe..'Formen er fin, men blir jo litt hemma når magen stikker ut..

Regner ikke med å føde til termin, har ikke hengt meg så veldig opp i den datoen, siden det er så mange førstegangs som går over...

Men hvorfor er det så mange som går over lurer jeg på.. måler de feil kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Tror nesten det er like vanlig å få før som etter termin - men vi blir jo innprentet over alt at vi for all del ikke må forvente å føde før - da blir vi så uendelig skugffet og lei av å gå over.... ikke vet jeg :-) Jeg fødte min første 8 dager før termin, andre kom 4 dager før. Håper også denne gangen at det skal skje før - men venter nå en jente, så kanskje de er litt mer lunefulle enn gutta ......... bare 3, 5 uker igjen til termin nå, så vi får vel bare vente og se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa, jeg er lei. Jeg har bestemt meg for å føde et par uker før termin... ;) I begynnelsen var jeg skikkelig redd for å føde, men etterhvert som det har blitt tyngre og tyngre å være gravid (bl, uvi, høyt blodtrykk og hevelser....blæh) har frykten blitt helt borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt begge deler jeg også... Såh, vet ikke helt, men har gjerne lyst til å tro at hun kommer tidligere da, ikke det at det er|så tungt liksom, men er bare lei... Føler egentlig at magen er i veien hele tida, hehe=) Hun kommer ihvertfall ikke etter termin =) Går ti akupunktur, og hun sa at hvis Mathilde ikke hadde kommet til termin så satte hun igang fødselen... Det er iallefall godt å vite da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...