Gå til innhold

Nå har jeg funnet svaret!

Anbefalte innlegg

Grunnen til at vi her inne ikke blir gravide, må rett og slett være at det ikke er plass til flere! Har akkurat vært ute i lunsjen, og det er faktisk struttende mager OVER ALT!!!! Jeg synes i hvert fall det er påfallende... sukk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5729921-n%C3%A5-har-jeg-funnet-svaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bare på første forsøket, men etter å ha hatt sex en gang osv. også... Synes det er litt vondt å høre på, jeg.

Gruer meg allerede nå, for en venninne har nettopp giftet seg så da får vi nok snart høre om lykkelige omstendigheter der også.... Huff, litt trist i dag.

Er pyton å gå i Oslo sentrum om dagen,vrimler av gravide der også! Kjempefint for dem,men jeg blir lei meg:-(

Går også rundt og gruer meg til å få beskjed fra kjente om at en liten ny verdensborger er på vei... Har ingen nære venninner,så er ikke så gærnt,men mannen har jo kompiser som er i rette alderen,og en del av dem har fått etter vi ble gravide og mista. Det ene paret fikk faktisk barn den dagen jeg skulle hatt termin. Ja ja,verden er grusom noen ganger for oss her inne på "bli gravid",men den som venter på noe godt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...