August '06 Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Sitter og venter på at legen min skal ringe meg opp og si når jeg skal på KK for å sjekke en evt. svangerskapsforgiftning. Har hatt et uproblematisk svangerskap hittil, men er i uke 38 (39 i følge BiM) og i dag var jeg hos legen og der fant de spor av proteiner i urinen samt at jeg hadde veldig høyt blodtrykk. Vanligvis ligger jeg på 70/110, men nå var det plutselig 160/100! Er litt redd, men det går vel bra. Er det noen som har noen erfaringer ang. dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona-4.aug.-termingutt! Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har også svangerskapsforgiftning, med høyt blodtrykk og proteiner. Har fått beskjed om at så lenge jeg tar det helt med ro og ikke får noen flere symptomer så er det ingen fare! Du bør vel være obs på om du får hevelser i kroppen, hodepine og synsforstyrrelser. Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August '06 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Takk! Nå drar jeg på KK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå