Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Hvordan har alle det? Jeg er superheldig. Jeg har ingen kvalme eller hodepiner! Jeg startet min uke 9 i dag (8+1) Nå gleder jeg meg bare til sommeren er over og jeg kan nyte høst og vinter med stor babymage=) Stor klem til dere alle fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Du er superheldig ja Jeg blir dårlig bare med tanken på mat, så jeg anstrenger meg veeeldig for å få ned noe som helst. Må tenke på barnet! Og hodepinen kommer i kveld, ingen tvil om det... Har akkurat startet min uke 7, og ble aldri skikkelig dårlig før i går... Men når dette er over får jeg en tøff svær mage, og så en søt liten baby (så sant at alt går bra, bank i bordet...), så det er vel verdt det! Klem tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Heia! jeg er nå 10+3 idag og ble kvalm/uvel i uke 6, men UTEN å kaste opp.. gikk konstant uvel/kvalm og det var trasig... MEN det gikk over etter bare ett par uker.. sakte men sikkert... er så klart visse ting jeg ikke tåler tanken av.. men er ikke sånn konstant kvalm/uvel.. BRA!! VI ER HELDIGE VI!!! hehe Klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja! Det er så herlig å ikke være kvalm! Jeg satser på å aldri bli det heller, hehe.. Har ikke tid til det med tanke på at jeg er selvstendig næringsdrivende.. Eneste symtomene jeg har er masse utflod, og at det strekker i underlivet/lysken. Er litt trøtt innimellom, og litt lite energi, men ellers er alt helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 jeg er 5 + 2 i dag og har allerede begynt å merke den lille kvalmen... hehe.. merker den spesielt hvis det går lenge mellom hver gang jeg spiser... ellers er jeg mye svimmel, har lavt bl. trykk. 90\65... ellers en del stikking i magen, men det syns jeg er ok, merker da at der er noe som "skjer " liksom:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå