Gå til innhold

September: Hei..Mulig et "uvanelig" spørsmål...men...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere der ute som opplever at dere får vondt etter samleie..minner veldig om kynnere,litt pressende "kramper" på en måte..Får ikke vondt når vi bruker kondom,for vi har prøvd med det også...for jeg har hørt at sperm tidlig opp mot termin kan være med på å sette igang noe...

 

Noen som kjenner seg igjen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen min blir veldig hard, før fikk jeg kun kynnere under / etter sex, men nå får jeg dem ellers også, uansett ingenting som gir så sterke og langvarige kynnere som sex...

I hvert fall skal ikke sperm ha noen virkning om man ikke er moden fra før, etter det jeg har lest, og er man moden er det jo bare bra å få litt fart på fødselen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mer kynnere hvis jeg ligger i side/rygg leie under samleie. Hjelper å legge en pute under rumpa selv om det høres litt lite spontant ut...:-) Mindre langvarige og vonde kynnere når jeg slipper press på magen, selv om det er så vidt det er vekt på den..dett gir rom for stillings-eksperimentering i alle fall:-) Tror forresten de fleste får kynnere etter samleie. Orgasme skyldes jo sammentrekninger i musklatuen der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt normalt med kynner under og etter samleie, det har i værtfall jeg fått beskjed om av jordmor og lege!! så ikke bekymre deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...