Rut Bram Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Hei, var på kontroll i dag (uke 29+6) og hjertelyden til babyen lå på 136. sist gang var den på 148! jordmor kommenterte det ikke, men jeg synes det var ganske stor forskjell... hmmm... noen andre som har opplevd det samme? (jeg hadde også litt nedgang på symfyse-målet, lå under den røde streken nå, men var over sist. skal på ny kontroll om 2 uker pga av dette)
Lumsk Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har også hatt forskjell i hjernerytme på ti. I uke 23+1 lå den på 140 og i 27+1 lå den på 130 uten at legen kommenterte dette i det hele tatt. Jeg skal til ny kontroll om en uke så da får vi se hva den ligger på da. Tror ikke det er noe å stresse over. Hjertelyden avhenger jo av om han er våken eller ikke så det er sikkert forklaringen.
2 søte + 1 spire Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Min har variert fra 152 til 132. Ikke noe unormalt i det. Man kan tenke med seg selv - om man er litt stresset øker pulsen, mens den derimot er rolig når du er rolig (hvilepuls:)
Lilje74 Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Jeg tror ikke legen min noterer hjertelyden for hver gang... den har vært på 140 hver gang bortsett fra en gang, da var den på 144. Da jeg påpekte dette for legen min sist, ble hun veldig overrasket... Er nok mest normalt at det svinger litt... Mitt symfysemål er øverste laget og har vært det hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå