Gå til innhold

September: Bare en liten stemningsrapport..

Anbefalte innlegg

Hei igjen, septemberjenter!

Prøver å holde liv i forsettet mitt om å få opp aktiviteten her inne på terminklubben vår..

Hur ãr lãget for tida? Form og forberedelser? Smått og stort..

Her i gården begynner faktisk det aller meste å være på plass. Kanskje litt tidlig, men har liksom tenkt at "man vet jo aldri hvordan formen er på slutten".. Om formen er bra kan det jo liksvel være godt å bare kunne surre med akkurat det som faller en inn, være sin egen sjef. - Kan jo bli ei stund til neste gang det da.. He, he.

For å være helt ærlig; etterhvert som dagene går så blir det litt mer skummelt. Har liksom vært så "høyt opp og langt fram" lkenge, men nå er det om bare snakk om en drøy måned så er vi foreldre... Gulp.. Blir av og til litt overveldet av tankene på akkurat det, og i kombinasjon med å være gravid og hormonell (les ikke like "hardhuda") som til vanlig så blir jeg littt satt ut og ja.. Men, regner med at jeg ikke er den eneste i verden som har tenkt de tankene før, og om så er; vel, så betyr ikke det at dette barnet ikke er ønska!! For det er det, vi gleder oss vilt begge to! Er sikkert litt sånn "mental forberedelse" vil jeg tro..

Vel, so far so good. Koser meg med å være gravid og magen som til tider lever sitt helt eget liv. Blir helt vilt å møte den lille krabaten som har bodd der inne så lenge.- Hvem er h*n, hvem ligner h*n på osv osv..

Dere andre da; hva og hvordan tenker dere om det å være gravid, tida som er igjen, forberedelsene, formen.. You name it!?

Kos dere, og lykke til videre, jenter!

Snart er det vår tur! ;P

Fortsetter under...

formen???arrrrgh....

jeg er ikke halveis med noe...har klær nok,men ikke vaska eller gjort istand ting.er jo 8 uker igjen er min tanke,helt til i går...da fikk jeg en smule panikk her.babyen sparker lite,mest bevegelser.rolig som fy,men alt ok med lyd osv.sfmålet mitt er minimalt,og jeg har en ukes frist til å vokse.hvis det ennå er lite blir jeg sendt på sykehuset,nok en gang...kynnerne er mer plagsomme enn noen gang,og smertene i bekkenet,ja,off...

fikk da litt panikk her,skulle det bli fødsel nå,er jo ingenting i orden...men jeg tar sikte på å holde ut noen uker til.

syns det nærmer seg fort ja,dagene liksom flyr avsted.

men jeg synes det er fler tyngre dager nå.sikkert siden jeg har mye vondt.

prøver å forberede meg til alt.er 10 år siden sist,og jeg føler nesten som det er første,hehe

men det går vel bra.skal bli godt å få ligge på maven,sove skikkelig for en gang skyld.er oppe på do oftere enn godt er om natta..det var min lille raport..ikke akkurat full av smil og kjempedager,men slik har jeg det pr i dag...men,det blir sikkert bedre igjen...=0)

Vi har nesten alt i boks, skal hente stellekommoden hos søstra mi snart.

Vi får en helt ny bil midten av aug.. Har nok med klær, har vugge som er fra mamma var lita, skal få seng av svigers...

Gleder oss veldig til å se babyen våres:-)

Formen min er bra, har hovnet opp på varme dager, babyen er velig aktiv her for tiden...

Leiter etter verdens sterkeste bamse i gardin, noen som vet hvor jeg kan få tak i d?

I famiien min så er d vanlig å gå over tiden,

Jeg skal ta akupuntur fra uke 38..

Jeg gruer meg ikke til fødselen, men jeg håper på at jeg ikke går så langt over tiden...

Klem:-)

Her er det mer eller mindre komplett kaos... ;-)

Har solgt leiligheten, må flytte ut innen mandag, har kjøpt hus som vi har revet fullstendig innvendig.. Sambo jobber på spreng, men kommer ikke til å bli ferdig...

Har ikke kjøpt en eneste liten ting til snuppelure i magen, har mer enn nok med Peter (som snart er 11 måneder), og en plagsom bekkenløsning... Men har jo litt ting etter ham, og resten må jeg ut å kjøpe...

Men er stort sett optimistisk, og gleder meg veldig til baby kommer. Må inn på ekstra kontroll, for har sf-mål laaangt over det skraverte feltet, så kvir meg litt til fødsel (sist endte det med hastesnitt)

I dag er jeg aaaaalt for varm, derfor såpass sytete!

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...