Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 gutten min er nettopp blitt 2 år og har alltid sovet dårlig.Noen perioder var allikevel gode som feks det siste fra mrs til juli før vi dro på ferie. Da sov han hele natta storsett...men nå er det jæ...igjen.Orker ikke mer...er så sliten og trøtt og "kjefter" unedvøndig på de to andre gutta. Han har ALDRI hatt problmer for å bli lagt i senga si og sover storsett bra tom midnatt.Men da begynner han å bli våken og skriker og hyler vedlig mye.Har også brukt sleepsense jeg i høst i fjor og det hjalp ei stund som jeg nevnte istad men nå sliter vi igjen. Han er også "forsinket litt med tennene sine" og det er mange kuler i munnen hans...blod også litt bak rundt jekslene.Tror det kan være litt årsaken men allikevel....:-( Samtidig nå kan jeg ikke "anvende" sleepsense fordi han skriker så fart siden har er blitt stor gutt og vedlig ofte gråter han som at han er redd for noe eller har det vondt. På ferie hadde han samme rutine og som sagt lager aldri problemer for å bli lagt...bare han blir våken fom midnatt.Noen ganger er vi "heldige" at han sovner fort igjen men noen ganger er han rett og slett våken i 2-3 timer. Legger seg ca 19.30 sover ca 2 timer på dagen. Noen tips? Av og til føler jeg at han har "dårlig" plass isenga si men er redd for å bytte fra sprinkelseng fordi da kan han også gå ut av den store senga si. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5729528-nettopp-2-%C3%A5r-og-sover-d%C3%A5rlig-om-nattaok-med-legging/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta & Lille Plom Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Uff, så fælt med tennene. Ikke rart han sover dårlig da. Virker jo ikke som det er noe galt med leggerutinene fra deres side. Skulle gjerne likt å vite hvordan dere klarer problemfri legging :-) Du kan jo høre med lege/helsestasjon om det finnes noe som kan bedøve ubehaget? Gammelt kjerringråd sier : Ta en ravklump, tull den inn i et stykke lin og surr den lille pakken med en lang linstrimle rundt overkroppen på barnet, slik at ravklumpen ligger mot mellomgulvet/solar plexus. Men jeg har aldri prøvd det eller hørt om noen andre som har prøvd, så jeg vet ikke om det funker... Lykke til ihvertfall :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5729528-nettopp-2-%C3%A5r-og-sover-d%C3%A5rlig-om-nattaok-med-legging/#findComment-5758637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå