Gå til innhold

Mange som sliter med nattesøvnen ?

Anbefalte innlegg

Hver natt føles som en evighet....D er varmt, må på do hele tiden og våkner ofte...Er nesten sliten når jeg står opp....

Og drømmer rare drømmer hele tiden..hihi.. Dette er til å bli smårar av:)

Og samboeren sover hele natten,merker ikke at jeg er på do eller i d hele tatt ligger våken....hmmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5729489-mange-som-sliter-med-nattes%C3%B8vnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på nøyaktig samme måten, våkner ofte, drømmer helt sinnsyke drømmer... Men for et par netter siden ble jeg skikkelig stressa. Hadde sett en film (the exorsism of Emily Rose) og alt jævlig som skjedde skjedde da nøyaktig kl 0300. Jeg hadde skikkelig mareritt om noe helt annet den natta, men våkna opp og så på klokka. Den var 0300!!!! Hva er sjansen for det liksom??? Jeg fikk helt hetta, måtte vekka samboeren min og vise han det også, og så turte jeg ikke å gå på do hvis ikke han var våken og lyset ble skrudd på... Tok laaaaaang tid før jeg sovna igjen, MED lyset på selvfølgelig!!!

Ligger våken halve natta jeg, og bare vrir meg. Har vel sovet gjenomsnittlig 3 timer hver natt den siste uken. Det er så rart, for jeg er såå sliten, og trenger mye søvn... gleder meg til å komme hjem sånn at jeg kan sove, men sove klarer jeg ikke!!!

Sliter med å sove jeg også - er jo så varmt. Sambo merker ikke noe - verken at jeg går på do, eller forsvinner noen timer. Hehe blir veeeldig trøtt når det er på tide å stå opp da. Misunner dem som har ferie nå, og kan styre ting litt mer som de selv vil.

Nattesøvn.... Hva er det...??? Jeg sover en time, må på do..... sover en time til....., må opp å bevege meg pga armen som dovner og verker (tror det er Carpal Tunnel syndrom, skal til lege for å sjekke ut, takk til Hanne som får ei tulle)..... så sover jeg et par timer, og opp fordi jeg må tisse igjen....... Slik ser min natt ut.... Trøtt som en strømpe om dagen, men tillater meg ikke å sove, for da ødelegger jeg nattesøvner enda mere...

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...