sommerful Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Hei dere, er førstegangs gravid i uke 14. Har ikke antydning itl mage enda. Vell fremdeles noe oppblåst slik at kanppen i buksa støtt er oppe, men ellerst ingen ting. Kan heller ikke kjenne livmoren over symfysen. Er begynt å bli nokså bekymret nå. Var på ultralyd tirsdag for ei uke siden, alt i orden, men blir magen av? Er dte flere som ikke har mage?
EleResa Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Jeg begynte ikke å få gravid-mage før i uke 17-18, før det var jeg bare litt oppblåst, som senere gikk ned igjen før den ordentlige magen kom. Den kommer nok magen din også skal du se!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 jeg er i uke 19 jeg,å førstegangs...magen har voks,å skjøvet alt oppover,men ingen typisk gravidmage enda...så tror ikke du trenger bekmre deg:) er visst ganske normalt å måtte vente en stund på magn når det er første gang...
sommerful Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2006 Takk for at dere gidder å svare. Godt å høre at det kan være slik. Lest lengre ned på siden om de som hadde stor mage i uke 15. Blir lett nersvøs i disse "gravid dagene" hehe. Alltid noe og bekymre seg for. Da kommer den vell når den kommer.
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Har heller ikke fått noe særlig til mage, passer fortsatt dongri-buksene mine!! Er litt oppblåst til tider, men ellers er det ikke mye.. men ska være sagt at det lille som er, e stein-hardt:) Er førstegangsgravid i uke 16! Kjenner at livmora e kommet godt opp nu, så nu kommer vell magen snart! Hvis dere går inn på mammanett.no å ser fra uke til uke, så kan man jo få se noen skrekk-eksempler, enkelte har jo sinnsykt stor mage veldig tidlig! 13 daga til jeg ska på UL, gjett om æ glede mæ til å få se den lille! Noen av dere som er vanvittig hormonelle for tiden? føle mæ som en tikkende bombe enkelte dager.. å det har jo selvsagt gått ut over samboern...!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Passa dongeribuksa mi til uke 19, da begynte den å bli skikkelig ekkel : ) Og jeg er andregangs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå