Gå til innhold

Noen som ikke har mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, er førstegangs gravid i uke 14.

Har ikke antydning itl mage enda. Vell fremdeles noe oppblåst slik at kanppen i buksa støtt er oppe, men ellerst ingen ting. Kan heller ikke kjenne livmoren over symfysen. Er begynt å bli nokså bekymret nå. Var på ultralyd tirsdag for ei uke siden, alt i orden, men blir magen av?

Er dte flere som ikke har mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte ikke å få gravid-mage før i uke 17-18, før det var jeg bare litt oppblåst, som senere gikk ned igjen før den ordentlige magen kom.

Den kommer nok magen din også skal du se! :)

Skrevet

jeg er i uke 19 jeg,å førstegangs...magen har voks,å skjøvet alt oppover,men ingen typisk gravidmage enda...så tror ikke du trenger bekmre deg:) er visst ganske normalt å måtte vente en stund på magn når det er første gang...

Skrevet

Takk for at dere gidder å svare. Godt å høre at det kan være slik. Lest lengre ned på siden om de som hadde stor mage i uke 15. Blir lett nersvøs i disse "gravid dagene" hehe. Alltid noe og bekymre seg for. Da kommer den vell når den kommer.

Skrevet

Har heller ikke fått noe særlig til mage, passer fortsatt dongri-buksene mine!! Er litt oppblåst til tider, men ellers er det ikke mye.. men ska være sagt at det lille som er, e stein-hardt:) Er førstegangsgravid i uke 16! Kjenner at livmora e kommet godt opp nu, så nu kommer vell magen snart! Hvis dere går inn på mammanett.no å ser fra uke til uke, så kan man jo få se noen skrekk-eksempler, enkelte har jo sinnsykt stor mage veldig tidlig!

13 daga til jeg ska på UL, gjett om æ glede mæ til å få se den lille! :)

Noen av dere som er vanvittig hormonelle for tiden? føle mæ som en tikkende bombe enkelte dager.. å det har jo selvsagt gått ut over samboern...!

Skrevet

Passa dongeribuksa mi til uke 19, da begynte den å bli skikkelig ekkel : ) Og jeg er andregangs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...