Gå til innhold

krampeaktige spark inne i magen...noen andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at babyen skjelver skikkelig noen ganger inne i magen...det er mye liv hele tiden...men synes det er litt ekkelt og er redd for noe skal være galt når jeg kjenner slike krampeaktige bevegelser på lillegutt dær inne.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det samme. Akkurat som han ligger og rister inni der. Men jeg har valgt å ikke bekymre meg. Bekymring kan føre til så mye rart.

Skrevet

han her er likedan til tider.har ikke så mye spark her da,men mest bevegelser.

Skrevet

Jeg kjenner også sånne "skjelvinger" innimellom - og opplevde det samme i forrige svangerskap. Tror det er helt normalt - bekymrer meg ikke, jenta jeg fødte sist var det ikke noe galt med iallefall!

Ü

Skrevet

Jeg kjenner også at babyen rister i magen innimellom. Ble litt bekymret de første gangene jeg også, lurte nesten på om han hadde fått epilepsi eller noe. Men har fått inntrykk av at det er helt normalt at babyen rister/dirrer.

Skrevet

Har også hatt disse skjelvingene. Spurte jordmor og da mente hun det kunne være kynnere. Ikke vondt eller noe, bare som om magen er en stor gele-klump. hehe..

Skrevet

Jeg har hørt at disse krampeaktige bevegelsene/sparkene kommer når babyen tisser...:) Men er ikke 100% sikker da...

Skrevet

Jeg har kjent slike skjelvinger 2 ganger, og lurte også på om det kunne være epilepsi, men legen min hadde aldri hørt om det, og mente det ikke var noe å engste seg for..

Det er flere uker siden jeg kjente de, og de kom ganske tett.. ikke kjent noe siden,..

Skrevet

Jeg har også hatt dette... særlig om natten... Venter en jente så teorien med tissing stemmer ikke med mindre det er en gutt... Skal spørre legen om det kan være kynnere....

Skrevet

Jepp,har det akkurat likedan..Og godt å høre at flere kjenner slikt! Ble bekymret en stund,for det kjentes jo ut som babyen hadde kramper..

Skrevet

babyen min har også sånne krampeaktige bevegelser. det er ikke kynnere, kjenner god forskjell på når det er baby og når det er livmor som gjør noe. Kjennes ut som om beina dirrer kjempefort p baby. har valgt å ikke bekymre meg, men være glad for alt jeg kjenner av liv, det være seg hopping på urinblæra, hikking, spark, flytting eller sånne skjelve-krampe-bevegelser.

Skrevet

Jeg har det også og har fått forklart at det er babyen som tisser. Dere vet; når en er skikkelig tissetrengt, så får en noen gang sånne ubevisste smårykninger; "røss i holdet" kalles det her rundt. Har sett at min sønn som nå er 3,5 år har hatt det flere ganger etter at han ble født også.

Skrevet

hei hei!

SKjønner at du blir bekymret...det ble nemlig jeg også! Jeg har kjent slike krampetrekninger en del ganger, og tenkte også at det kunne være noe galt...Men når jeg har spurt, har jeg bare fått beskjed om at det kan jo være at babyen får rykninger siden det er så trangt der inne... du vet, når man ligger stille veldig lenge i samme stilling, og prøver å bevege på deg...så kan man få litt rykninger... Jeg er nå 37 uker på vei, og har valgt å ikek bekymre meg noe videre for det. Kjenner det noen ganger innimellom, men ikke hver dag... Har også mye liv i magen , og det er jo tross alt bedre enn å ikke kjenne noe liv...

Skrevet

hei. jeg også føler babyn får sånne kramper innimellom.. så siden så mange har det er det forhåpentligvis normalt. Jeg er også plaget med maaasse kynnere, men disse krampene kommer ikke i sammenheng med kynnerne..

så håper alt er iorden med jenta mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...