Gå til innhold

litt vell mye klær??

Anbefalte innlegg

var på helsestasjonen i dag og i det jeg kler på snuppsi sommerbody å sokker, ja bare sommerbody å sokker(e jo over 24grader) kommer det en dame med en baby ca like gammel som min på 4 måner, ungen hadde på seg tynn utedress og tykk lue, ble jo litt nysjerri jeg da så klarte ikke helt å ikke følge med når hun la babyen rett ved siden av oss...så kledde hun av videre.....genser,ullvest, strømpebukse, hel body å sokker,,,, e det jeg som kler av ungen litt for mye eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5729304-litt-vell-mye-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesnupp her har ikke hatt sokker på seg den siste uka ihvertfall:-) Går bare i kortermet body eller lignende sommervarianter her også....

Ikke for å klage men, i dag er det virkelig deilig med "bare" 25 grader i skyggen....holder på å bli litt tullerusk jeg av denne varmen:-)

Synest at dette er så fælt å se! Ikke rart at det er noe som heter krybbedød. Så en dame på Hennes og Mauritz forleden. 23 grader ute, enda varmere inne. Utedress, mellomtykk lue. Hadde tatt av dyna (tjukk) og fleeceteppet for anledningen. Jenta var ca 2 mnd og lå og peste i vogna. Reagerte først fordi jeg synest at hun pustet så hurtig. Er vel eneste måten for de små og regulere temp på det..

Her går det i kun bleie eller kortarmet body.

Annonse

Oi! Guttungen vår tilbringer dagene og nettene i bare bleie for det meste nå han... Det der hørtes ut som sånn vi kanskje ville kledd vår gutt når han var nyfødt og det var minusgrader... Men selv da ville vi neppe hatt på så mye hvis han lå under dyne/i vognpose

jeg håper virkelig helsesøster sa noe til henne.. det er ALT får mye klær.. er ikke lenge siden jeg hørte om en unge som døde på et kjøpe senter, lå i vogn med dyne og mye klær, mens mor shoppet, og da hun skulle sette ungen i bilen var den død(rett og slett pga overteperet)

det er farlig og kle på får mye... man skal kle på unga som man kler seg selv. min sønn er 3 månder, hjemme går det i body el bleie, ute går det i kort ermet body og shorts el lignende, nå i varmen...

sytes ikke du kler på får lite nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...