Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er gravid i uke 13, men går med en konstant følelse av at det ikke er noen der inne. Jeg har tatt to hjemmetester+ den hos fastlegen som alle bekrefter at jeg er gravid. Jeg har ikke vært dårlig og ikke kjent noen symptomer på det å være gravid utenom uteblitt mens da selvfølgelig.Fikk innkallelse til UL idag, men eg livredd for at de ikke skal finne noe..... Er det andre som har det på samme måte...??
Anjamor Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Det er du ikke alene om. Nesten så jeg gruer meg til ul
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Ingen tegn? ikke vondt i brystene eller noe?? Har hadd samme tanken, men jeg hadde vondt i brystene.. men siden ikke jeg fikk noen mage dro jeg innom jordmora å fikk ho å lytte etter hjertelyden i forrige uka. Er i uke 16 nå! Det var veldig greit å høre at der faktisk er en liten huleboer der inne;)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Har generelt følsomme bryster, men kan ikke si at jeg merker noen stor forskjell nå fra før jeg ble gravid.....Har time hos jordmor neste uke, så jeg får bare vente å se....kan hun høre hjertelyd allerede altså??
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Jeg skrev et annet innlegg her før jeg leste ditt. Tror jeg har det på akkurat samme måte. Men du har heller ikke hatt noen symptomer tidligere i svangerskapet? Har ikke kjent noe i det hele tatt, jeg..( Føles ikke særlig ok. Men hvorfor har du ikke fått tatt en ul tidligere? Bare for å sjekke? Det fikk jeg tilbud om første gangen jeg var hos legen min...
Lima og meg Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Hehe, sånn hadde jeg det også. Ingen symptomer, ingen babymage, ingenting. Men så var jeg på UL i uke 17, og der var det en sprell levende jente:) Så bare gled deg, det er noe der, jeg lover;-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Har egentlig ikke begynt å stresse med det før se siste par dagene.....har fortalt venner og familie at jeg er gravid å det var da angsten kom. Tenk om jeg ikke er gravid allikevell og folk begynner å spørre hvor magen blir av...... er ikke i tvil om at jeg var gravid. Tre tester kan vel ikke slå feil, men hva med SA eller MA....... hvordan vet jeg om det har skjedd??
Fikk nr to i desember Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Jordmor kan høre hjertelyden, vi hørte allerede i uke 10. Men det varierer. Håper du får høre!!!
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Hei, jeg har hatt det på akkurat samme måte!! Gikk i mange uker og lurte på om alt var som det skulle, bekymret meg for det ene og det andre, f.eks ma som du nevner. Til slutt bestilte jeg en privat ul i uke 11, og fikk se den lille! Det var dyrt, men vel verdt pengene!!! I uke 14 fikk vi høre hjerteslagene hos legen, og nå, i uke 15 har jeg såvidt begynt å kjenne litt bevegelser. Magen har ikke vokst, og formen har vært veldig bra hele tiden. Tror det er helt normalt, man leser bare så mye om alle som er kvalme og slikt at man blir engstelig når man er symptomfri. Den dagen du får et livstegn fra den lille vil du nok tenke at det er mye bedre å ha vært symptomfri enn å måtte slite med alt det andre. Likevel skjønner jeg deg godt, siden jeg har vært sånn selv.. Var særlig redd for å fortelle det for tidlig, tilfelle jeg bare inbilte meg det hele! Men flere tester på rad slår ikke feil!! Du er nok gravid som bare det du også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå