Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er her ennå....kolapset og sovnet til slutt jeg.men noe værre enn dette har jeg ALDRI kjent.har di evindelige kynnerne ennå,og bekkenvondte er her,men i en annen grad.skal se hva som skjer når jeg beveger meg litt.om ting tar seg opp igjen.men ringe å snakke med di skal jeg uansett i dag.dette var verken morro eller godt....

skjønner ikke dette jeg,ber alle andre ringe fort som fy hvis det er noe,men selv tyner og venter jeg i det lengste.helt utslitt i dag jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Uff og uff! Det hørtes ikke deilig ut! Tror det er best at du ringer altså! En skal jo ikke ha så vondt så lenge da...! Og da får du litt ro i kroppen også, det kan hjelpe mye det! Du er sikkert ganske anspent fra før...;) Og hvis du faktisk skal føde snart(som vi selvfølgelig ikke håper;)) så må du jo være litt uthvilt også!

Men ring til henne og fortell hvordan ting er, de vet jo best hva du skal gjøre...!

Skrevet

er slett ikke deilig nei.er helt i ørska...(noe mannen mener jeg er hele tiden,hehe)

tror jeg ringer jeg også.dette vil jeg ikke gruble lenge på.vondt er det,men svakere press.men kynnerne kommer hele tiden.

vil slettes IKKE føde snart nei....må iværtfall komme meg over 16 august.(da har jeg bursdag,og mitt hemmelige mål nå er over den dagen)

får høre med henne.men da rekner jeg med å bli sendt agårde,og det vil jeg ikke....GLEDER meg til dette er ferdig..skal bli godt...

Skrevet

Ja, det skjønner jag godt! Men hvis hun mener det er best å sende deg avgårde til en sjekk så er nok kanskje det det lureste... Hva sier mannen din til dette da?;) 16. august hadde jo vært veldig bra! Du klarer nok det skal du se!!!:)

Skrevet

han??? jo,han ville vel helst ringt i går....men jeg venter å ser det an...er slik bestandig jeg.en uting til tide...

skal klare neste mål ja.er ikke tenkt å snike nå...ALDRI I LIVET!!!!

trodde først det kunne være at han festa seg eller noe,men jm sa at jeg ikke måtte regne med at han gjorde det,siden jeg er flergangsfødende.har jo hadd slike smerter før,men ikke så vonde og så mye..

Skrevet

Og hvordan er formen nå?? Har du ringt eller venter du litt til og ser det ann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...