Gå til innhold

forumtroll

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

hei jenter.

det er et begrep som heter forumtroll.

det er folk som slenger ut provoserende meldinger på forskjellige fora for å erte på seg de som er der inne seriøst.

Det er til en viss grad en ganske festlig ting å gjøre, og jeg har selv trollet på noen forumer.

MEN, det er lurt å ikke la seg provosere for mye når en mistenker at det er et troll som er på tur.

Jfr nå alle disse innleggene som kaller unge mødre for "ungfitter" osv.

Dersom dette er trolling så er det utrolig lite elegant gjort, men fremdeles bare ment for å provosere.

Og UANSETT så er det en melding som veldig få her inne er interessert i å lese, og svarer du på innlegget, så dytter du rekka oppover, så vi aldri blir kvitt den.

Jeg oppfordrer folk som blir provosert av unge prøvere til å lese tidligere rekker før de starter en ny,

og jeg oppfordrer alle her inne til å ignorere rekker som er for frekke, sånn at de blir dytta vekk.

jeg har vel fremdeles ikke møtt aktive prøvere her inne som er under 17(det året de fyller 18) og dette er et poeng jeg begynner å bli lei av å understreke.

Å diskutere alder når det er "greit" å begynne prøving er helt i orden, og det er jo en debatt vi har hatt oppe i vennlige former mange ganger. Det er også flere som har vurdert å begynne å prøve som har valgt å vente etter å ha diskutert frem og tilbake her inne bla, men det er ikke fordi de har blitt kalt unfitter eller jævla drittunger, der er fordi de har fått snakket med andre som er på deres alder og hørt om hvordan det virkelig er å bli foreldre.

Men vær obs på at det også er mye jenter her inne som vurderer etter feks et uhell eller en voldtekt hvorvidt de skal beholde et barn. det siste disse jentene trenger å få høre er at de er jævla uforsvarlige drittunger, ungfitter etc.

vis litt respekt!

Ellers oppfordrer jeg også anonyme innleggere til å signere med nick. Så skal dere se at folk her inne er ikke så umodne at de begynner å forfølge dere rundt på forum.

Når jenter her inne står frem med nick er det bare rein respekt å signere selv.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

hehe, det er sant.. og jeg skal si dette uten å være anonym; til tider så kan det være litt komisk med et sånt troll! saken er jo den at jeg sitter jo her å ler AV det menneske.. er det ikke slik at en god latter forlenger livet..?!

men (!!!) når det blir personlig uthengig av enkelt personer, så syntes jeg at det har gått litt for langt! greit med en god diskusjon en gang i blandt, men man bør holde seg for god til å gå på det personlige..

så enig så enig. men GOD trolling er ikke å hoppe på og angripe enkeltpersoner, det er å finne på helt tullete, noen ganger provoserende ting.

som hun"LillaPilla" som var her inne en stund. hun var et ordentlig morsomt troll.

men som sagt; ikke svar på de verste innleggene, det blir bare tull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...