Gå til innhold

Er det egentlig "riktig" rekkefølge?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva gutten min egentlig holder på med. Han øver seg nemlig masse på å reise seg opp i sengen uten å holde seg i noe. I begynnelsen klarte han å stå i maks ett sekund men nå står han i opptil 8 sekunder av gangen og jeg ser jo at balansen er blitt supermye bedre enn når han startet med dette for noen uker siden.

Men er dette forspill til å kunne gå? Han står og går jo allerede langs møbler og sånn, og gjør "alt annet" også (krabbe, sitte seg opp etc..)

Kan ikke huske å ha sett mine yngre søskenbarn gjøre dette når de var babyer, så jeg synes det er litt pussig? Eller er det helt normalt?

Fortsetter under...

Ja, jeg trodde vel at de bare skulle slippe seg rett fra bordet og begynne å gå, men så enkelt er det sikkert ikke da :)

Han er nå skjønn der han baler på i sengen, jeg tror han etterhvert har funnet ut at det er supergøy å dette rett på rompen hver gang han mister balansen.

Snuppa her(hun på snart 2) hoppet mye i sofaen rett etter at hun hadde begynt å stå og holde seg i ting. Vi satt som levende rekkverk..hehe, og hun kastet seg hit og dit. Tro hun fikk veldig god balanse av å gå rundt i sofaen, siden underlaget gir etter, så kanskje derfor hun gikk tidlig. gikk da hun var 10 mnd.

Så hvis gutten din liker å stå og farte i sengen, så er jo det sikkert supert. Han får jo veldig god balanse av å være mye på slike underlag, så det er jo morro:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...