Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke til termin i dag, har ikke lyst å bare være hjemme i denne trykkende varmen. Formen er ok, og selvom jeg har noen vonde kynnere iblant har jeg egentlig inen følelse av at det skal skj noe før termin. 1ste mann kom 2 dager over...

Hva gjør dere i varmen? Drar dere på stranda med store mager og termin rett om hjørnet? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjempelyst på stranden, og termin 3. august. Men...med konstant behov for "tissepause" synes jeg det blir stress. Dermed blir det terrassen istedet på meg. Satser på fin form og nydelig august, så får det bli strandtur da :-)

Skrevet

Jeg har riktignok 6 uker til termin, men magen er STOR!!! Jeg har vært på stranda nesten hver dag. Er i så god form at jeg ser ingen grunn til å sitte hjemme å kjede meg... Dessuten hjelper bading mot hovne ben... Deilig... Jeg glir jo ikke akkurat helt ubemerket inn i folkemengden, men det bryr jeg meg ikke om... Sommeren må nytes! Dra på stranda og kos deg du også, hvis du er i form til det!

Skrevet

Såklart skal du dra på stranda om du føler for det! Du har bare godt av å komme deg litt ut nå denne siste tiden, og en dukkert vil nok bare gjøre godt, og være avkjølende..!

Skrevet

Jeg er 10 dager over termin i dag, og vært masse på stranda de siste 2 ukene! Ikke noe deiligere enn å legge seg i vannet og være litt vektløs i kaldt vann (Herlig...) føles nesten som om man ikke er gravid i vannet!

Hjelper veldig på ryggsmerter også:-)

Og har med meg en stor pute å ha i ryggen, sånn at jeg ikke ligger helt flatt...blir litt svimmel av det!

Virkelig å anbefale strandtur ja!!!

Men husk å drikk MASSE vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...