Gå til innhold

Jeg er her idag og jeg!!

To små, med øyne blå :-)

Anbefalte innlegg

Ja, her har det ikke skjedd noen ting! JEg vil så gjerne se babyen min!!!!!! Men jeg er vel ikke alene om det tenker jeg, hehe :)

Ikveld skal vi gå en lang tur(i hvertfall så lang som jeg orker med denne magen) og kose oss litt ekstra til kvelds! Den ungen SKAL ut, og den skal ut veldig snart :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIPPI!!! Jeg er ikke alene! ;-)

Vi gikk tur og hadde oss i går, men her er det fortsatt ingen baby. ;-)Ble kjempe sliten etter turen i går, og magen var helt stram lenge etterpå. Begynner å tro at jeg rett og slett ikke er moden og at det er derfor dette ikke funker for meg for jeg ville jo tro en anstrengende tur skulle få fart på ting. Skal til jm på helsestasjonen i morgen, men tviler på at hun sjekker meg. Får vel ihvertfall time for overtidskontroll på sykehuset.

Har sovet drit dårlig i natt så satser på at jeg dupper av noen runder på sofaen etterhvert. Synes senga begynner å bli vond å ligge i. Finner ingen gode stillinger.

Hadde du hatt noe rier eller tegn i det hele tatt?

Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda.håper dere snart får ting i gang.en lang tur og annen aktivitet er vel ikke så domt da.lykke til da,begge to.

(selv er jeg glad jeg sitter her ennå.kjentes ikke bra ut ei stund...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rier eller noe på mandag. De kom med 10minutters mellomrom og gjorde sinnsykt vondt. Holdt på i msange timer. Jeg trodde virkelig det var min tur, men den gang ei..

Idag har jeg vært hos jm og hun ville ikke sjekke meg. Men fikk time til overtidskontroll neste fredag! Håper virkelig jeg slipper å gå så lenge..

Sover også dårlig om nettene, som du sier, finner ingen gode stillinger lenger. Og når man venter slik er jo alt bare æsj, hehe..

Nei, nå er jeg lei. Hva sier du? Skal vi tvinge ut disse babyene våre i løpet av et døgns tid??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg også! Dessverre...

Vært hos legen nå på sjekk. Alt var fint, og hun bestilte overtidskontroll neste fredag på meg også..Håper inderlig jeg slipper den! Vil jo så gjerne at ting skal starte naturlig..og nå snart!!!

Prøver å være i aktivitet, men i denne hersens varmen er det ikke så lett, blir jo så daff! Sorry, høres veldig negativ ut nå, men blir bare litt oppgitt av å gå sånn:) og alle maser sånn, har det skjedd noe, har det skjedd noe..Ja, jeg har født, bare "glemte" å si ifra liksom!!!:)

Har dere noen gode tips til å få tiden til å gå fortere da? Å glemme at man burde ha født?

Klemmer fra terminsøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre ingen gode tips å komme med.. Sliter med å få dagene til å gå selv. Men idag skal vi bade. Samboeren min kommer hjem litt tidligere fra jobb så reiser vi og bader :) Gleder meg!!

Skjønner at du er sliten og lei. Jeg er så lei at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv.. Er utrolig negativ om dagen jeg og..

Er lei av at alle sier at babyen kommer når dne er klar. Er det ingen som tenker på at jeg er veldig klar da??? hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til kontroll i morgen, spent på om jeg får overtidskontroll på fredagen også. Så for meg at de ikke vil gi meg time før på mandag etter pga overtidsdatoen er på lørdagen.

Jeg får tiden til å gå utrolig nok. Hadde akkurat besøk av mamma og min kjære søte niese på 3 år som er på besøk hos mamma denne uken. Hun ropte på babyen og sa den måtte komme ut og så sa hun "Hadet, tanta mi!" når hun dro, så nå er jeg fylt til randen av gode tante følelser. Prøver egentlig å tørke støv og smårydde for å fordrive tiden. Akkurat nå er prosjektet å få bilder inn i fotoalbum. Orker liksom ikke de helt store prosjektene i varmen, jeg heller. Ellers så er jo tv en fin ting. Ser en del gamle filmer for tiden og har puslet litt puslespill, spilt tv- og data spill og kabal på pc'en og løst MANGE sudoku oppgaver (er vel litt nerd, ja!). Har fått det for meg at hun kommer når alle sudoku oppgavene er løst - er nå på 63 av 100.

Er faktisk overraskende positiv for tiden, så jeg håper det kan smitte litt over på dere om vi blir her en stund til. Har fått overraskende lite slitsomme telefoner og meldinger. Alle spør hvordan det går, i stedet for om babyen har kommet, og det synes jeg i grunnen er greit. At de bryr seg om meg liksom. Farmor fortalte meg at hun og farfar ber for meg hver kveld, og det er jo bra. Mulig de har noen gode kontakter der oppe som kan hjelpe til litt. ;-)

Det er så godt vi er flere i samme båt. Da blir det mye greiere. Bra vi kan le litt av situasjonen også.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...