goldie Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Her går det mye i "hadet" hele tiden, he he:-) Sier takketakk og der. Han sier pappa men ikke mamma (snufs!). Men det kommer vel det også. Videre strekker han armene i været og viser hvor stor han er. Skal også vise hvor sterk han er også, he he.Så nå gjør han det hele tiden.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Tulla mi sier og roper mamma til nesten alle ) Sier hei, heia, hadet og se der. Hun går i full fart nå, liker å leke "nå kommer jeg å tar deg leken". Kan vise hvor nesen er og har snart kontroll på hvor øret er. Kan også vise hvor stor hun er , med å strekke armene i været. Morsomt dette, lærer nye ting hver dag )
goldie Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2006 Ja det er morsomt når de lærer nye ting. Må bare tilføye at han går jo også i full fart også, som den stolte mamma jeg er, he he:-)
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 her går det i "hei,hei" hele dagen ;O) Vinker, klapper, vise hvor stor hun er, er blitt en racer til å komme seg rundt, enten det er ved å krabbe, klatre eller løpe langs møbler eller mens hun holder seg i oss. Er litt pysete og gjør ingenting før hun er helt sikker på hun får det til, så forventer ikke at hun slipper helt enda. Sier mamma, men slutta å si pappa av en eller annen grunn... Veldig flink til å leke med alt mulig, og å rote!!!!!!!!! Morsomste som finnes er å bråke med å slå på ting. Sikkert mer også, men det jeg kom på nå...
fox`y Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 poden her har begynt å jabbe mye,sier hade,hei,mamma,baba,mimmi,tante,nei,halla,diss(me en gang han våkner om mårran og hver gang han ser en disse),se der,brum,nam hehe syns han er så søt=O) han går rundt bor og me bil som han skyver forran seg,men går ikke alene,vinker samtidig som han sier hade,viser hvor stor han er,klapper..elsker å rote utåver leker og putte en å en ting oppi igjen.liker også å skru lokk på glass....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå