Gå til innhold

Juli: Hva gjør og sier 1 åringene nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det mye i "hadet" hele tiden, he he:-) Sier takketakk og der. Han sier pappa men ikke mamma (snufs!). Men det kommer vel det også.

Videre strekker han armene i været og viser hvor stor han er. Skal også vise hvor sterk han er også, he he.Så nå gjør han det hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi sier og roper mamma til nesten alle :o)

Sier hei, heia, hadet og se der.

Hun går i full fart nå, liker å leke "nå kommer jeg å tar deg leken". Kan vise hvor nesen er og har snart kontroll på hvor øret er. Kan også vise hvor stor hun er , med å strekke armene i været.

Morsomt dette, lærer nye ting hver dag :o)

Skrevet

Ja det er morsomt når de lærer nye ting. Må bare tilføye at han går jo også i full fart også, som den stolte mamma jeg er, he he:-)

Skrevet

her går det i "hei,hei" hele dagen ;O) Vinker, klapper, vise hvor stor hun er, er blitt en racer til å komme seg rundt, enten det er ved å krabbe, klatre eller løpe langs møbler eller mens hun holder seg i oss. Er litt pysete og gjør ingenting før hun er helt sikker på hun får det til, så forventer ikke at hun slipper helt enda.

Sier mamma, men slutta å si pappa av en eller annen grunn...

Veldig flink til å leke med alt mulig, og å rote!!!!!!!!! Morsomste som finnes er å bråke med å slå på ting. Sikkert mer også, men det jeg kom på nå...

Skrevet

poden her har begynt å jabbe mye,sier hade,hei,mamma,baba,mimmi,tante,nei,halla,diss(me en gang han våkner om mårran og hver gang han ser en disse),se der,brum,nam hehe syns han er så søt=O)

han går rundt bor og me bil som han skyver forran seg,men går ikke alene,vinker samtidig som han sier hade,viser hvor stor han er,klapper..elsker å rote utåver leker og putte en å en ting oppi igjen.liker også å skru lokk på glass....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...