Gå til innhold

Har en sånn skikkelig deppe dag idag=o(

Anbefalte innlegg

Er så lei meg...vet ikke hvorfor, er bare det. Passer dårlig da sambo har bursdag(gratulerer med dagen) og så får vi besøk, så jeg må nesten rydde litt, bake kake og hente en kake. Og pakke inn gaven hans.

Alt dette her orker jeg bare ikke. Er bare trist og lei meg=o(*Snufs*

Og i det sist så har jeg vært små kvalm og har veldig "sår" luktesans. Tok en test og den var selvsagt NEG. Dette kan nok være en av årsakene, men har vært deppa i noen dager.

Uffa meg....Beklager for sytingen måtte bare få det ut...

Fortsetter under...

Huff, jeg vet hvordan du har det, jeg har følt meg ganske trist i det siste.Er også veldig kvalm og har problemer med å jobbe.

Det hjelper selvfølgelig ikke å ta en negativ test når man er litt nedfor fra før. Jeg fikk TR i går, og er egentlig glad for det - lurte på hvor hun ble av!

Håper du føler deg bedre utover dagen (særlig etter å ha spist litt kake, kanskje?) :)

Har det litt på samme måte som deg for tiden. Er liksom litt småtrist og deppa rett og slett. Jeg tror det er fordi jeg så veldig gjerne vil ha en baby på vei også blir jeg redd for at det aldri skal gå... Tenker masse på at lillegutt skal få et lite søsken, og er redd for at det ikke skal skje. "Alle" vi kjenner har fått to-tre barn på rappen og lett som bare det.

Det tar på å prøve å få barn... Jeg fikk TR i forrige uke, har vært litt nedfor siden egentlig.

Håper du føler deg bedre utover dagen! Spis litt bursdagskake og kos deg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...