Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Er litt engstelig her jeg nå,fikk telf om at min pappa var lagt inn på sykehuset for hjertet igår.etter en stund så hadde jeg masse kynnere,har hatt det før også,men de føltes vondere nå,kjenner også at jeg har menssmerter,det har jeg ikke hatt tidligere..våkna idag med menssmerter også. ikke så innmari vonde,men di er der..Går å er veldig bekymra for pappan min,for han lever på lånt tid..Kan man ha menssmerter uten at det blir fødsel tro?er 33+4 idag..Kan sånn triste beskjeder være med på å starte fødselen tro?
Pingo Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Bare for å si det med én gang; Selvfølgelig kan du ha menssmerter uten at det betyr at du skal føde!!! Så det trenger du da ikke å bekymre deg om... Jeg er også i min 34. uke nå, og har mens-murringer av og til. Uansett er jo ikke menssmerter alene noe tegn på fødsel, skal nok mer til enn det ;-) Men psykisk stress hjelper joikke akkurat på tingenes tilstand når man er gravid, da knyter det seg og gjør vondt uansett antakelig. Tror nok du kan ta det helt med ro, du klarer nok ikke å trigge fødselen så tidlig ved bare å være bekymret... Men prøv å ta vare på deg selv, og lykke, lykke til med pappa'n din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå