Gå til innhold

Quinny Freestyle vs Teutonia Y2K

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått låne en Duovogn med en stor og god bag som jeg synes virker super til beibisen som kommer i august (ikke minst til vinteren). Imidlertid er den for stor for bilen vår, og litt for stor for å dra med når vi skal besøke besteforeldre/familie som bor i utlandet. Har derfor tenkt å kjøpe en sportsvogn som vi kan bruke når vi må bruke bil/skal ut å reise. Har bla. sett på Quinny Freestyle Comfort 3 XL og Teutonia Y2K, som begge virker som gode vogner som vi kan ha til barnet ikke trenger vogn mer. Noen med erfaringer? Er det feks. plass til voksi/skinnpose i Quinnyvognen når barnet er 2-3 år? Evt. forslag til andre vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi er veldig godt fornøyde med vår quinny. Understellet tar ikke altfor stor plass i bagasjerommet på bilen. Siden junior kun er 12 uker har vi ikke prøvd sportsvogna med pose enda, men jeg jobber i bhg og der er det flere av barna på småbarns-avdelingene som bruker voksipose i quinny-vognene. Virker som om det er mer enn plass nok.. Teutonia har jeg hørt er bra, men ikke sett med egne øyne ;)

Skrevet

Quinny Freestyle Comfort 3 XL er en kjempefin vogn jeg absolutt vil anbefale!

Jeg benyttet voksipose i vognen da datteren min var ett til halvannet år gammel.

Jeg er likevel usikker hva den forestående vinteren angår siden datteren min har

strekt seg veldig i løpet av sommeren, og antar at jeg vil kjøpe en ny vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...