Gå til innhold

Quinny Freestyle vs Teutonia Y2K

Anbefalte innlegg

Vi har fått låne en Duovogn med en stor og god bag som jeg synes virker super til beibisen som kommer i august (ikke minst til vinteren). Imidlertid er den for stor for bilen vår, og litt for stor for å dra med når vi skal besøke besteforeldre/familie som bor i utlandet. Har derfor tenkt å kjøpe en sportsvogn som vi kan bruke når vi må bruke bil/skal ut å reise. Har bla. sett på Quinny Freestyle Comfort 3 XL og Teutonia Y2K, som begge virker som gode vogner som vi kan ha til barnet ikke trenger vogn mer. Noen med erfaringer? Er det feks. plass til voksi/skinnpose i Quinnyvognen når barnet er 2-3 år? Evt. forslag til andre vogner?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5728464-quinny-freestyle-vs-teutonia-y2k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi er veldig godt fornøyde med vår quinny. Understellet tar ikke altfor stor plass i bagasjerommet på bilen. Siden junior kun er 12 uker har vi ikke prøvd sportsvogna med pose enda, men jeg jobber i bhg og der er det flere av barna på småbarns-avdelingene som bruker voksipose i quinny-vognene. Virker som om det er mer enn plass nok.. Teutonia har jeg hørt er bra, men ikke sett med egne øyne ;)

Quinny Freestyle Comfort 3 XL er en kjempefin vogn jeg absolutt vil anbefale!

Jeg benyttet voksipose i vognen da datteren min var ett til halvannet år gammel.

Jeg er likevel usikker hva den forestående vinteren angår siden datteren min har

strekt seg veldig i løpet av sommeren, og antar at jeg vil kjøpe en ny vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...