Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk jo påvist en MA da jeg var 10+3. Jeg ventet over en uke på at kroppen skulle ordne opp selv, noe den ikke gjorde. Jeg valgte derfor å få en medisinsk abort, da jeg aldri har vært i narkose før og synes det er ekkelt at noen bare skrur meg av..

På kontrollen 2 dager etter var alt ikke borte, og det bar rett på operajonsbordet og narkosen var et faktum. Det gikk faktisk veldig bra. (Det værste var de andre som lå og hulket og gråt fordi de skulle inn..)

Alt var fint, jeg skulle bare være obs på feber. Gjett hvem som fikk feber... jeg ble innlagt i 2 døgn! Det ble ikke påvist underlivsbetennelse, men jeg fikk behandligen for det. (Mye tyder på at det er matforgiftning)

Nå gleder jeg meg bare til alt er overstått sånn at jeg kan komme videre i babyprojektet!

Sorry denne klagesang - fra nå av skal jeg være positiv!

Fortsetter under...

Hei Snooopi

Nei livet er ikke alltid en dans på roser. Det er ikke måte på hva en skal igjennom. Ille nok med at du måtte ha en utskrapning alikevel ,og attpåtil måtte innlegges etterpå.....Og jeg er helt enig med deg at det er ille og høre på de andre som venter på tur. Syntes nesten det var værre en selve utskrapningen.

Håper alt går bra med deg nå Snooopi og at du er klar for en ny runde,selv om du kanskje må vente noen mnd.

Og husk at vi har lov til å klage inimellom:)

Ønsker deg fortsatt lykke til .

Stor klem fra

Skjønner godt at du ikke ønsket å legge deg på bordet, er det noe vi IVFere har gjort nok så er det å ligge med beina i været med sykehuspersonell rundt oss :-(

Skjønner egentlig ikke hvordan vi orker å utsette oss for dette gang etter gang, men rart med det, man kommer seg igjennom. Det er så trasig når man må utsettes for ytterligere komplikasjoner, når man endelig trodde det skulle gå bra...

Er så sant som det er sagt, vi blir aldri de samme igjen. But we will survive!!!!

Stor klem fra meg!

Kjære snoopi!

Du har lov til å sørge og å klage!!! Det er det vi er her for!

Husker ikke om jeg har svart deg på innleggene dine.......leste jo om MA-en....... Vi lå jo likt i løypa på vårt forrige forsøk...... Og så går det galt.

Livet er jaggu ikke særlig rettferdig, det må jeg bare si!! Hadde jeg kunne trylle, så............... Føler veldig med deg......

Når skal du i gang igjen? Holder ikke du til i DK?

Tenker på deg snoopi og sender deg mange gode klemmer :o)

Annonse

Hei Lenn! Jo, jeg holder til i DK, vi bor i København, jeg og min danske kjæreste. Jeg skal igang igjen så fort jeg begynner å blø. Tror faktisk kroppen er "klar" igjen allerede, for i dag har jeg faktisk vært premesnstruell:o)

Jeg er glad igjen og fit for fight! -håper det samme gjelder deg!

mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...