Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Jeg mistet i uke 18. Måtte på sykehuset og føde. Viste seg at navlestrengen hadde surret seg rundt halsen 3 ganger. Noen andre som har opplevd noe lignende?? LEgen sa hun aldri hadde opplevd det. Hun hadde vært lege i 20 år
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Offameg! Dette er jo skrekken - så forferdelig for deg!!! Er det lenge siden dette skjedde? Håper virkelig at det vil gå bra med deg og at du klarer å bearbeide deg gjennom sorgen og savnet etter din lille baby - dette var virkelig trist lesing! Trøsteklem fra,
Snart-pappa... nå pappa! Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 jeg ble tatt med keisersnitt pga dette... så det skjer... Trist å høre! Håper alt ellers er vell med dere!
jordbærsjokolade Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Uff, så leit for dere.. Jeg hadde også navlestrengen rundt halsen da jeg ble født, men ble født på vanlig måte da. Tror det er "vanlig" i slutten av svangerskapet da barnet snur seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå