Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Har følt meg høygravid lenge pga stooor mage, halsbrann, og vansker med å få på sokker, men nå når klokken har passert 12, så kan jeg endelig kalle meg høygravid. Det nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg mer og mer. Jeg lengter etter å holde den lille sønnen min. Jeg er sikker på at han er like pen og søt og fantastisk som søsteren sin:) Jeg regner med at de neste 40 dagene blir like varme som dagene har vært i det siste, men jeg skal overleve under parasollen min. Nå når mannen min har ferie, får jeg slappet litt mer av. Det er deilig! Håper dere andre har det like bra som jeg. Klemmer fra
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Heisann kjære vennen min! Velkommen i den offisielle høygravid-klubben da!!! Så rart å tenke på at det er under 40 dager igjen til termin!!! Selv har jeg 33 dager igjen i dag, og tenker...hjelp, det er nesten bare en måned det!!! Godt å høre at du har det bra i varmen. De tre siste dagene har jeg virkelig fått smake litt på varmen, og det har nesten vært uutholdelig. Skikkelig tålmodighetsprøve - er ikke så mye som skal til før jeg merker jeg blir litt irritert =( Off, stakkars Helge - han skjønner nok ikke så mye av det han! Menmen...sånn er det å ha en høygravid kone midt på det aller varmeste på sommeren =) Ønsker deg en flott dag, vennen min! Klemmer,
Molait Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Velkommen etter:) 29 dager her og begynner å bli klar for å ikke være gravid mer!!! fet tung hoven varm!! lei. Skal ned på Jysk å handle ståvifte nå..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå