Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 ho har kynnerene mine fått mensmurringer og det tar litt bak i ryggen. håper det fortsetter i løpet av natta. tror jeg går å legger meg. x fingrene for meg, er så utrolig klar for å ta imot lillegutt!! men det er sikkert bare lurerier som det har vært den siste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 nop kl halv 4 inatt stoppet det helt opp. å nå kjenner jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Har det skjedd noe videre med deg, eller er det fortsatt like stille? Hadde samme greiene i går jeg også, men stoppet også opp på natten! Men nå skal jeg jo prøve kanelen som du sa i et annet innlegg her:-) X fingrene for deg jeg:-) Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 har termin idag. og ingenting skjer.masse kynnere, men langt i fra rie lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå