Gå til innhold

Jeg er nysgjerrig hvor folk holder seg til...Så hvis noen har lyst?

Anbefalte innlegg

Lage en "liten" liste på hvor vi holder til? Og alder? hvis ingen har noe i mot det da=o)???

Jeg bor i Skedsmo, er 24 år, har samboer som blir 27 om 19 min ca. Vi har en sønn på 2 år og 9 mnd=oD

Noen som har lyst å følge etter????

Fortsetter under...

Jeg også i Skedsmo:), er 27 år, 1 års bryllupsdag 13 august med verdens beste mann på 23 år. Vi har en "sønn" på fire bein, han ønsker seg en bror eller søster på to bein, og det vil vi også!!!

Annonse

Jeg er 30 år og bor på Adamstuen i Oslo. Har prøvd i fire måneder nå. Prøvde hardt for ca to år siden, men etter SA la vi det litt på hylla. Denne måneden skal vi treffe!

Er utdannet siv. øk. og driver nå eget firma

Jeg studerer medisin i Ungarn, men nermer meg endelig slutten på studiene... :) Typen og jeg starter prøving til våren og vi kan nesten ikke vente! Hehe... Nå samler jeg info så ofte jeg kan. Intet skal være ulest før prøvingen starter. ;)

SPENT!!!!! :D

Bor i oslo,

28 år, samboer 31

datter snart 5 år.

Er inne i ja, det var dert da... prøvd i nesten 2 år, men pga uregelmessig syklus blir dt vel totalt 13 pp.

Har vært på bligravid siden i 8mnd nå, kuttet ut for 2.gang en periode pga myyyye ekstra press fra sidene. >Blir kun det som betyr noe, å bli gravid.

Men er tilbake nå, i det små.

Annonse

Holder til i Tigerstaden,fyller 28 og mannen fyller 31. Har ingen barn enda,men har ønska oss det siden SA'n min i april '05. Har en kjempegod vovvse som jeg forguder over alt i hele verden :-)

Er inne i 7 pp for denna runden(har hatt opphold)

Heisann!

Bor på Fosen (Trøndelag). Jeg og sambo (han 35, jeg snart 24) har en jente som fyller 3 år i november. Fjernet kobber spiral på mandag, så nå er det bare å sette igang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...