Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg prøvde begge testene. QR viste neg, clearblue viste pos. Har hørt andre også si dette. Andre som har vært borti det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klukkhøna Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg stoler mest på clearblue... testet du med begge samtidig eller? i så fall er du gravid:) Hvis den første var neg og den andre pos så fremdeles: du er gravid.. Det eneste forbeholdet er hvis test nr 1 var pos og nr 2 negativ flere dager etter, da kan det være et egg som ikke fikk festet seg ordentlig. Bruk morgenurinen i morra så har du nok svaret:) lykke til med å få sove i kveld da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har intet negativt å si om QR, jeg testet positivt fire dager før ikm med den. Veeeldig svakt, men det var ikke tvil. Jeg har hørt så mye neg. om den at jeg testet med CB også, og den var like pos:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 testet med clearblue sist. Og har prøvd den to ganger( sånn i tifelle) Begge positive... Så er ganske sikker ja. Har jo en del symptomer også;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå