Gå til innhold

Sammwnheng lite fostervann/ mye (kjennbar ) bevegelse?

TurboPrinsessen:-)

Anbefalte innlegg

Jeg leste tidligere her på siden at hvis man hadde lite fosterveske, så kjente man barnet veldig godt. Kan det da stemme at man kjenner lite bevegelse om man har mye fostervann...

Jeg har kjent veldig lite bevegelse under hele sv.skapet, men babyen har det i følge lege veldig bra, med gode hjerteslag. Var inne på kontroll da jeg trodde jeg lakk fosterveske, og fikk UL. Da så jeg at det beveget seg, men kjente det ikke.. Dette var i uke 35..

Hender ellers at jeg kan se på magen at det beveger seg, uten at jeg kjenner det... er så merkelig..

Hverken jm eller lege har sagt noe om mye/lite fosterveske.. De har egentlig ikke sagt så mye om noe som helst når jeg tenker meg om. Sjekker bare blodtrykk og urin..

Ikke bekymret eller noe, bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.rekner det var mitt innlegg du leste,eller?

jeg har lært at med lite veske,så kjennes babyen bedre.jeg kjenner rompa når den tyter ut,og foten med.nå er jeg veldig tynn også i tillegg,så det kan jo ha noe å si det med.spurte jm i dag jeg,og hun var enig med meg.bevegelsene her er det lite av,så jeg fikk beskjed om å skrive opp sparkene.den lille har det ok,hjertelyden var som vanlig,og han reagerer på stimulanse.men hvis jeg tar feil,i dette,så beklager jeg.

må også legge til at jeg er en del plaget,og dette er noe som kom opp i dag.jeg kjenner hver bevegelse han gjør nå,og noen er vonde.er derfor lite fostervann kom opp.men sikker er vi ikke før jeg nok en gang har vært på sykehuset for sjekk,og måling av diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble rotete det her,sorry...

det jeg mente var,lite veske,så kjenner jeg babyen bedre.ikke så mye mellom han og meg,om du skjønner?

har heller ikke noe ekstra på maven.men det skal ikke være mindre spark med mer vann.er vel forskjellig fra person til person.men dette er da mitt tilfelle og svaret jeg fikk.

håper du ble litt klokere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...