Gå til innhold

November: Kjenner far spark?


*Sol80*

Anbefalte innlegg

 

Jeg har kjent spark en stund, og min kjære har kjent spark et par uker. I helgen hilste den lille på mormor, morfar, tante og onkel :) Jordmoren som tok ultralyd tror jeg er i uke 22, men synes det er rart siden jeg har kjent spark utenpå så lenge. Vi kan se på magen når babyen beveger seg nå. Etter mine beregninger er jeg i uke 25.

 

Noen som har noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javisst! Her kjenner vi det godt utenpå magen, ser også at babyen beveger seg.

 

Jeg er etter ultralyd i uke 24 nå, mener selv at jeg er minst et par uker lengre. Kan ikke huske når vi kjente det på utsiden første gang, men det er i alle fall 3 uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Vi kan kjenne den lille sparke:) Og det er helt fantastisk!! Har kjent det en god stund nå cirka 3 uker:-D Etter ultra lyd er jeg kunn 21uker på vei,men etter min regning er jeg mellom 23-24uker på vei:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har kjent det i ca. 2 uker, og jeg er 24 fullgåtte uker i dag. Han kunne nok ha kjent det en ukes tid tidligere også, men da ble babyen helt rolig når pappa skulle kjenne etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner også spark på utsiden, begge to. Er selv i uke 24 + 1, og har kjent/sett dette siden uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykket feil, og oppdaget det nå... :( er bare i uke 23 + 1 og ikke 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, lillegutt har sparket både for pappa, mormor og morfar:)

Det er stas! Kan se det utenpå magen også nå.

Er i uke 26, mannen min kjente det fra uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent og sett sparkene utenpå magen siden uke 16-17 her.,,,, (Førstegangs...;) Så er heldig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent spark utenpå helt fra uke 17 ca, og kjæresten min kjente det fra uke 19, så det er ikke usannsynlig at du er i uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner godt spark, har kjent selv siden uke 17-18. min kjære kjente det i uke 21. nå i uke 25 så kan eg se på nedsia av magen når den tar skikkeli i.. :)

igår sparka lillegutt pappa i hodet, når vi lå å så på grey's anatomy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far har kjent spark i alle fall en måned nå,og vi ser det tydelig og godt på utsiden av magen også.Kjempekjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 28.... sparker hele tiden!!!! jeg kjenner det hele tiden, det samme med faren!!!! og vi ser det kjempe godt!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjent spark på utsiden et par uker nå. ifølge ultralyd skal jeg være 24 uker på vei mens da jeg kontaktet legen var det 28. kan ikke se det når den beveger seg, men sparkene kjenner jeg godt. min partner har ikke fått mulighet til å føle det enda, der av at den lille blir helt rolig når han tar på magen. noen ganger føles det som han er en sånn beroligenes maskin som gjør fosteret rolig. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...