Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 -i uke 35 nå, og er rett og slett sliten altså....... det rykker såååååå jævlig på ned i bekkenet, eller hva nå det er....og magen synker for hver dag synes jeg.............. det trykker såå, at j er jo redd ungen bare plutselig skal ploppe ut.....haha..... vondt har jeg oxo.....kraftige kynnere må det vel være?? iblandt er det smerter som jeg bare måå legge meg ned å gråte.....fler som har det slik -idag har jeg holdt på å besvimt mange ganger.....det blir helt svart for meg nesten, og jeg må legge meg nedpå, men det mååååå jo være varmen??? fler som har det slik?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 vet ikke helt hva som skjer med deg, men prøv å ring føde ! snakk me di å fortell di hvordan du har det, di kan nok hjelpe deg me å fortelle om det er normalt eller ta deg inn å se på deg!
Winterlady Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Har hørt at det kan gjøre sinnsvakt vondt hos noen når babyen skrur seg ned i bekkenet, spesielt hvis du kanskje har en liten bekkenlåsning i tillegg som plutselig "dyttes" opp nå. Men det og at magen synker er jo et tegn på modning og at ting nærmer seg noe. Hvis det er sånn mensvondt nederst i magen du har, så har jeg også hatt det ca 2 netter: Skikkelig ille, varte i en times tid uten noe særlig nedgang i vondtstyrken..lurer på om det er det de kaller maserier? Lå og pustet så godt jeg kunne og tenkte at hvis jeg må på sykehuset nå så har jeg ikke sjans til å få pakket med meg noe..så vondt gjorde det. Men er bare 34+5 selv, og mange har visst liknende i ukesvis før fødsel starter. Besvimelsen kan kanskje være BT-fall? Ville hørt med legen din og målt Blodtrykket hvis jeg var deg. Er visst ike farlig men veldig ubehagelig.
Gjest -lilly- Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Hvis du har regelmessige kynnere må du ringe føden, for da er det mest sansynlig rier. Ellers sa legen til meg at hvis jeg fikk intense smerter i magen som var der hele tiden (ikke som rier som kommer og går...), så kunne det være morkakeløsning. Det er veldig alvorlig, men sjeldent altså..... Men ring heller en gang for mye enn for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå