tutta77 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hei dere.. jeg er nå 15 uker på vei.. og dette er nummer 2.. Og jeg har jo lest at man kan føle de beveger seg tidligere enn første mann... Synes jeg kjenner det, men det er lissom ikke fiske sprell.. mere som om babyen dunker til meg....(eller er det no annet?) Noen andre som har erfaring med dette? hvor tidlig har dere kjent liv?
AMINE Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Med nr 2 kjente jeg bevegelser fra uke 12, ikke spark, bare mer som en kribling.. Nå er jeg 21 uker på vei med nr 3, og kjente liv ca i uke 13-14, men da mye tydligere.. Tror du kan kjenne det tidlig når babyen hikker, virker nesten som rytmisk kiling. Det sa jordmora til meg i alle fall.. Koselig å kjenne bevegelse da:-)
snartmammatil4 Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 jeg kjente også de første bevegelsene sånn rundt uke 15, syntes også det var dunking, har aldri kjent de berømte fiskesprellene:) her sparkes det ja... fra uke 17 så jeg sparkene tydelig utenpå magen, og jeg er førstegangs, så siden du har en fra før så vil jeg tro det er babyen du kjenner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå