Love2bemom Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Er det farlig på noen måte å ta paracet?? Det hender jeg bare MÅ ta et par hvis hodepinen ikke går over...
selfangerkjerringa Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 ikke farlig for knøttet med litt paracet nei. Ibux bør du ikke ta. Uansett lønner det seg å være restriktiv med smertestillende i svangerskapet.
Love2bemom Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 det er klart...ibux er fy fy etter å ha fått magesår av det! ingen burde spise det!!!
selfangerkjerringa Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 huffda! hørtes ikke bra ut... uansett, grunnen til at ibux er fyfy under svangerskap er fordi et kan påvirke knøttet.
3 rosa og en blå Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 hei i mitt forige svangerskap var jeg innlagt pa stkehuset i uke 24 og de sa at man helst skulle ta pinex nar man er gravid, men er ikke sikker det adg paracet men det star sikkert noe om det i pakkevedlegget.
Love2bemom Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2006 paracet og pinex er jo det samme...
3 rosa og en blå Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 ja det var det jeg trodde ogsa sa jeg tror ikke det er farlig a ta paracet. det var sikkert pga det var det de brukte a gi til gravide jeg fikk aldri en god forklaring pa hvorfor. jeg har brukt begge deler og har fatt 3 friske unger
Love2bemom Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2006 så bra da...man skal jo være forsiktig,men til nød må man jo kunne ta... er vel ikke bra å ha så vondt heller...sinnstilstanden påvirker vel den lille...?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 de sier at dte er bedre å ta noen paracet( følge vanlig dosering, maksdosering som står på pakken) enn å gå rundt å ha masse vondt og sånnt..for babyen sin del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå