Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig på noen måte å ta paracet?? Det hender jeg bare MÅ ta et par hvis hodepinen ikke går over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke farlig for knøttet med litt paracet nei. Ibux bør du ikke ta. Uansett lønner det seg å være restriktiv med smertestillende i svangerskapet.

Skrevet

det er klart...ibux er fy fy etter å ha fått magesår av det! ingen burde spise det!!!

Skrevet

huffda! hørtes ikke bra ut... uansett, grunnen til at ibux er fyfy under svangerskap er fordi et kan påvirke knøttet.

Skrevet

hei

i mitt forige svangerskap var jeg innlagt pa stkehuset i uke 24 og de sa at man helst skulle ta pinex nar man er gravid, men er ikke sikker det adg paracet men det star sikkert noe om det i pakkevedlegget.

Skrevet

paracet og pinex er jo det samme...

Skrevet

ja det var det jeg trodde ogsa sa jeg tror ikke det er farlig a ta paracet.

det var sikkert pga det var det de brukte a gi til gravide jeg fikk aldri en god forklaring pa hvorfor.

jeg har brukt begge deler og har fatt 3 friske unger

Skrevet

så bra da...man skal jo være forsiktig,men til nød må man jo kunne ta... er vel ikke bra å ha så vondt heller...sinnstilstanden påvirker vel den lille...?

Skrevet

de sier at dte er bedre å ta noen paracet( følge vanlig dosering, maksdosering som står på pakken) enn å gå rundt å ha masse vondt og sånnt..for babyen sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...