Gå til innhold

Noen som har erfaring med akupunktur for å sette i gang fødsel?

To små, med øyne blå :-)

Anbefalte innlegg

Fikk akupunktur idag og er kjempe spent.. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, og nå er jeg så lei at jeg spyr snart, hehe.. Prøvd alt jeg! Vil se jenta mi! Også er jeg så fryktelig lei varmen...

Er dette din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er vår første. Er kjempe spent, men har klart å roe meg litt ned nå etter skuffelsen over at ingen ting skjedde i helgen. Tar det hele med godt humør foreløpig i og med at jeg ikke har noen plager. Nå har vi gått lang tur (dvs. liten tur, men vi gikk den to ganger). Magen er veldig stram etter turen, men det er konstant, så det betyr vel ingenting. Har hatt svake, svake mensmurringer, men ikke noe å rope hurra for.

Fikk inntrykk av at du var av det tålmodige slaget når vi "snakket" i helgen. ;-) Jeg har begynt å se for meg fødsel 5. august, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei terminsøstre! :)

Jeg har gått til modningsakupunktur siden uke 37..i dag var jeg og fikk nåler igjen, og nå tar hun i skikkelig, au au! Håper det kan sette fart på ting..Har kjent noe som kan minne om rier et par ettermiddager, men det gir seg etter en times tid.

Har ikke gitt opp håpet om et julibarn:) Vi har også gått en ganske lang tur nå..håpe håpe!

Lykke til dere, så får vi se om vi er her i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at vi har noe på gang her nå, vi tre. ;-) Vi hadde vel en Hanne_22.07 og en 22.07 med oss i helgen, men kan ikke si jeg har sett de i det siste...

Vi får håpe på at noe skjer med oss snart, men sammen kommer vi oss nok igjennom de neste dagene.. I verste fall er det 11 dager (snart bare 10) til vi blir vurdert igangsatt. Og premien; Den kommer til å bli verdens beste!

Grattis med rier (selvom de ga seg) bemybaby!! Venter du og din første? Er det jente, det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg venter min første..kjempespennende, men desto mer frustrerende å vente! Tror nesten ikke på at det skal komme noen baby jeg:) tror det ikke før jeg ser det!

Vi vet ikke hva det blir...så det er enda et spenningsmoment.. som jeg blir gal hvis jeg ikke får vite snart!

Nei, huff, må bare smøre oss m tålmodighet, og jordnøttolje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende og ikke vite. Jeg ville egentlig ikke vite jeg heller, men mannen min var opptatt av det, og nå er jeg veldig glad for det for det føles som vi kjenner henne litt allerede. Hun har fått navnet sitt og allting. Men jeg skjønner godt de som vil vente i spenning...

Jeg forventer oppdatering på dere i morgen. Går snart å "legger" meg nå. Inn i senga skal jeg i hvertfall... hehehe! Skal se om vi ikke klarer å dytte ungen ut! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde det sist, gikk da 11 dager over tiden. Måtte ta akupunktur 3 ganger med en dags mellomrom før jeg fikk noe særlig med virkning.

Det som til slutt satte i gang herligheten hos meg var SEX !!!

Hadde sex kl. 02 - riene startet kl. 04 ...hi.hi

Viktig at sæden får ligge i ro inni deg etterpå - tror det er den som gjør susen....

PS: Har også flere venninner som har brukt samme trikset - med umiddelbar forestående fødsel som resultat. Prøv den du også :)

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...