Gå til innhold

Er jeg tidlig ute med shoppingen?

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt og kjøpe inn litt småting jeg nå.. Kjøpte ammepute i dag, og kjøper noe når jeg kommer over noe som jeg syns er fint.. Skal på ord ultralyd på man og håper vi får se hva det er så vi kan gå litt mer inn på detaljerte ting til innkjøpingen.. Tror vi har funnet drømmevogna også (den får nok stå i butikken litt til) Er jeg smågal:)??? hva med dere, er ikke dere sjuke????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5726535-er-jeg-tidlig-ute-med-shoppingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke at man må vente med shoppingen til man er høygravid og knapt orker høre ordet "butikk".

Jeg har begynt så smått med handling selv.. har kjøpt en del ting fra Nøstebarn. Blir mye ull på denne småttisen, og det koster penger, så jeg må fordele utgiftene over litt tid...

Har handlet i dag også, jeg.. En søt liten vinterdress i str. 56.. Må være lov å kose seg med litt shopping!

Ammepute er forresten genialt. Det hadde jeg til forrigemann, men har gitt den bort, så trenger en ny en..

Jeg vet av erfaring at å shoppe de siste par månedene kan være kipt. Og spesielt når vinteren kommer. M in forrige ble født helt i starten av januar, og jeg synes det var så iskaldt å gå rundt i byen for å shoppe.. Så denne gangen har jeg tenkt å starte tidlig.. Har jo det meste fra før, men har kjøpt inn babyalbum og teppe og slike småting.. Blir vel litt klær etterhvert også.. Arti med shopping :)

Hei!

Man må jo gjøre som man føler for selv:) Jeg er bare 19 uker på vei, så jeg kommer til å drøye det en stund til.

Har ikke penger akkurat nå heller, he he. (mye rot med utbetaling av lønn på jobb).

Forrige gang gikk jeg hjemme de 2 siste mnd, så da var det greit å ikke ha kjøpt noe før, for jeg måtte ha noe å fylle dagene med. Denne gangen rekker jeg vel ikke så mye på slutten i og med at jeg har termin 27 desember og skal gå på skole frem til jul.

Tenkte å bestille fra nøstebarn og det er jo ganske stivt i pris så jeg kommer nok til å ta det litt etter hvert derifra.

Vi hadde bestemt oss for å feire at vi fikk vite kjønn med å ta en shoppingrunde, så jeg har kjøpt 5 bodyer (alt for store, klarer ikke forestille meg at hun kommer til være så liten som str 50 og 56...), strømpebukse, sokker, og kyse. Kjøpte vogn i juni allerede, fordi vi fant en fin og billig Simo-vogn på FINN.no med ekstra stor bag, og jeg var sikker på at jeg skulle få en svær gutt...

Vi hadde sikkert handlet inn mer, hadde det ikke vært for at vi bor fryktelig trangt i hver vår 1-roms foreløpig. Når vi flytter til en 3-roms, og ser hvor stor plass vi får kan nok den ordentlige shoppingen begynne..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...