Gå til innhold

Jeg er bare sur mot min mann jeg...

Gjest

Anbefalte innlegg

Uff.. Klarer ikke skjerpe meg, men det sure humøret mitt går så innmari utover ham! Jeg er lei av å være gravid, men mest av alt er jeg lei av smerter i hendene som jeg har klaget sånn over her inne før.. Jeg sover dårlig og våkner med noen syke smerter, tidligere i høyre hånd mens nå er det i begge. Den ene hånda er nå 5 fingre lammet/numne/følelsesløse på...

Gubben jobber hjemme (vi pusser opp), han er kjempeflink. Jeg synes bare han er en dust, og alt han sier er dumt. Han prøver å engasjere seg (har fått litt kjeft tidligere pga at han ikke har vist tydelig interesse), men jeg bare trekker meg unna og synes alt han sier er dumt ;

Han: "Ååå, har du en KYNNE nå?"

Jeg: "Hvor mange ganger skal jeg si at det heter KYNNER???"

Han: "Ja.,.. Tror du det skjer noe snart da??"

Jeg: "tja.. Tror du???????"

Han: "Hvordan er formen da?"

Jeg: "Tror jeg informerte deg i morges om at jeg SOVER DÅRLIG, er tung og lei... har vondt i hendene og i det hele tatt -NEI, det er ikke bedre nå"

Ok, jeg skal innrømme at jeg skjønner godt at enkelte menn også synes det er tøft å være gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får litt dårlig samvittighet nå, gjør det samme mot saboern innimellom. Jeg mener jo ikke noe vondt med det, men er generelt sur noen ganger fordi jeg er så lei og da detter det gjerne ting ut av kjeften som jeg burde holdt igjen... Vi får håpe gubbene våre ikke gir opp før vi er tilbake til normalen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...