Gå til innhold

hva med disse jentenavnene?

Anbefalte innlegg

Har ikke bestemt meg, men er veldig glad i Alina, min mann tror dette kommer til å bli komplikasjoner for barnet i seinere alder fordi hun kan bli kalt "alien".. Jeg tror ike det selv. Ellers har vi Mia, Emma og Madikken. Er veldig usikker. Liker også Sunniva. Har en sønn som heter Tobias, vet ikke om noen andre enn Thea som kan passe..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5726512-hva-med-disse-jentenavnene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma og Tobias passer jo veldig fint synes jeg.

Jeg tror heller ikke Alina vil forbindes med alien, jeg synes det var fint:-)

Men min absolutte favoritt er Sunniva, det heter nemlig min datter på 9 år, når hun var liten stusset folk på navnet, men det er jo flere og flere som får sansen for dette navnet:-)

Alina og Tobias passer godt sammen.. Tre stavleser i begge.

Personlig synes jeg Alina var det absolutt fineste!

Og hun kommer IKKE til å få problemer med det navnet senere..Folk har mange forskjellige navn på barna sine nå, og for barn på hennes alder vil nok ikke navnet vekke erte-tendenser =)

Så jeg tror dere kan velge navnet med god samvittighet =)

Annonse

Heisann!

Alina er jo veldig fint da. Og det er det jo ikke så mange som heter. Også er jo Emma og Thea også veldig fine. det er to av jentenavna som er aktuelle for meg også. Madikken er også veldig søtt! =) Mange bra navn du har å velge i.. skjønner at du synes det er vanskelig. Men synes alle passer til Tobias jeg!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...