Gå til innhold

Uke 32 og slimproppen gikk idag...Er ikke det litt tidlig? noen som vet??

lana<3

Anbefalte innlegg

Fytti idag er jeg ikke god i formen...Har melkespreng...vondt i magen...vonde kynnere som jeg blør av...kvaaaalm og diare....og jeg er bare i uke 32...noen som har det slik??

Slimproppen gikk idag også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frantic

Blør du bør du ta kontakt med føden for en sjekk. Bedre en gang for mye enn en gang for lite - lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært to ganger denne uken for sjekk alt er ok sier de...ingen som vet hvorfor jeg har begynt å blø....

Har kynnere hele døgnet nå...på natta er de helt forferdelige og beveger seg i bølger fra ryggen til magen til ubderliv og til slutt bein.Den der dumme paraceten demper ikke smertene i det hele tatt.. noen som vet om andre ting som kan hjelpe på kynnere? Tar magnesium også men det hjelper heller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Nei det er ikke så mye annet enn ro som ofte hjelper på kynnere. Men det kan jo nesten høre ut som om du har smårier, spesielt hvis livmorhalsen din begynner å åpne seg - når slimproppen går er det jo fordi livmorhalsen modnes og åpnes litt..... Har også hatt premature rier med nr 2, men da stoppet de dem på sykehuset i uke 28. Denne gangen har jeg også gått med litt åpning en tid, men fikk beskjed at etter uke 32 gjorde de ikke noe aktivt for å stoppe en eventuelt fødsel da det ikke skal være store komplikasjoner om barnet da blir født. Vet ikke om dette varierer noe for de ulike sykehus. Men nå er jeg i uke 37 og har enda ikke født - til tross for en del riekativiteter en del netter.

Blør du mye da? Når jeg har hatt smårier med litt blødning har det ikke vært så mye blødning, og de har stoppet etter en dag eller to. Vil tro at de har sjekket det de skal siden du allerede har vært på føden, så du får bare tro det går bra. Men bekymrer du deg må du ikke nøle med å ringe dem igjen - de er der for oss!!!!! Masse lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snakket med føden idag...de sa også det at de ikke gjorde noe aktivt for å stoppe noen fødsel nå...sliter med melkespreng også og de mener jeg ikke skal klemme ut noe melk...kunne visst stimulere til rie aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Har hørt at en føder max 2 (eller er det 3...) uker etter at slimproppen har gått. Men får jo håpe at det ikke stemmer i ditt tilfelle. Men uansett om du skulle føde i nærmeste fremtid så går det nok bra. Jeg fødte selv min første i uke 34. Er jo litt ekstra å få en prematur unge, men det går som regel kjempe greit.Lykke til da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slimproppen min gikk også i uke 32. Nå er jeg i uke 38 og har fortsatt ikke født...

Har ikke hatt blødninger jeg da, men en del smårier i det siste. Er visst helt vanlig siste måneden iflg jordmoren min.

Når det gjelder slimproppen er det visst ikke noen fasit før den går. Kan være det bare er en del av den som har løsnet også. Mengden varierer fra kvinne til kvinne. Men kan visst være greit å være litt obs på å ikke bade for mye i ferskvann og offentlige bad. Sjøvann skal visst gå greit, men kan jo være greit å ikke ligge å dyppe i vannkanten nå når tempen i vannet er såpass høy som den er (mye mer bakterier og forurensing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...