Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Var innlagt i uke 24, med muligens premature rier. fikk bricanyl og 2 lungemodningssprøyter. Var innlagt i 3 dager og har ikke hatt noe særlig problemer etterpå. Men hvis jeg skulle føde for tidlig, har barnet virkningen av disse sprøytene enda? er i uke 32 nå. Håper noen kan hjelpe meg, med dette spørsmålet.
krone Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg fikk også lungemod. sprøyte i uke 26. Den varer ikke lenge.Husker ikke akkurat hvor lenge legen sa den virket, men tror d var noe som en uke eller noe. Hodet var ikke helt med på den tiden. Jeg gikk til uke 36!!!!!jippi lykke til.
Elle Vilde Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Er ganske sikker på at lungemodningssprøytene bare varer en uke. Fikk selv noen i uke 28 i forrige svangerskap da jeg hadde premature rier. Tror uansett at barnets lunger er ganske modne i uke 32, så tror ikke det skal være noe stort problem. Håper du får gå litt lengre gravid, da! (Selv gikk jeg til uke 38, og tok da planlagt keisersnitt, så premature rier betyr ikke nødvendigvis prematur fødsel!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå